Wie heeft deze glijbaan?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanMJ, 16 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Ik ben ook op zoek naar een glijbaan. Heb er al wel een aantal gezien. Maar wij hebben dus achter het huis grindtegels liggen.

Zit te denken om er rubberen tegels omheen te leggen. Iemand hier die dat ook heeft?

2. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Nee, wij hebben ook grindtegels, maar toen kk kleiner was legden we er een deken onder onder aan de glijbaan. Maar nu vangt ze zichzelf maar op hoor met haar voeten :)

3. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben zo'n grote glijbaan en we leggen er een deken onder voor de kleinsten. Onze dochter van 3 gaat er zelf af. Rubberen tegels zou wel een uitkomst zijn bij zo'n grote glijbaan, 't gaat soms wel hard en doen ze hun voetjes zeer.

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    wij hebben deze ook en dochter gaat er al vanaf 1,5 vanaf en.vind em nu met bijna 5 nog leuk. Eigenlijk hebben al onze vrienden deze glijbaan maar ik ken niemand met dat probleem wat jij omschrijft

5. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Wij hadden de Smoby XS. 1 seizoen en toe zaten er al scheuren in :(

6. topper12

topper12 Niet meer actief

Klopt, wij hadden deze eerst ook op het oog maar uiteindelijk voor een andere gegaan omdat het inderdaad gevaarlijk was.

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hmmm rood verweert toch snel en deze glijbaan ziet eruit alsof hij niet lang moi blijft. (sorry wil van moi mooi maken maar mijn telefoon wil niet...).

8. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Okay thanks :D

9. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Deze hebben wij en hierhebben de kids er veel schik van. Hij gaat wel wat hard, maar dat hobbeltje onderaan hebben ze heel snel door hoe ze het doen moeten. Deze is lekker stabiel en nog steeds leuk als ze wat ouder worden

10. 2jees

2jees Niet meer actief

Deze glijbaan hebben wij en beviel heel goed! Wel zonder sticker.. Maar is niet onstabiel.

Deel Deze Pagina