easybase en maxi cosi adapters

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door rums, 5 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rums

rums Niet meer actief

Hallo,

Ik hoop dat iemand het hier weet.
    Van vrienden kunnen wij hun cabriofix maxi cosi en easybase lenen.
    Wij zelf hebben de city sps maar die kan niet op een easybase.
    Op de maxi cosi hadden we adapters om hem op het onderstel van de bugaboo kinderwagen te zetten. Maar als ik de adapters op de cabriofix doe dan kan ik die niet meer op de easybase klikken (althans het lukt mij niet).
    Is het de bedoeling dat de adapters dan aan het onderstel 'van de kinderwagen blijven zitten?

2. Dvd87

Dvd87 Actief lid

27 jan 2013
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    je laat de adapters aan de wandelwagen en niet aan de maxicosi als 'je 'm in de auto doet.

3. rums

rums Niet meer actief

Dank voor je antwoord!

Oke, dat vermoeden had ik al (en die hoop haha). Maar de adapters gingen er moeizaam vanaf bij de citi.
    Dus dat word een nieuwe manier van de maxi cosi eraf halen.

4. Leemax

Leemax Actief lid

11 mrt 2014
    105
    34
    28
    Wij hebben een familyfix en hebben dat 'probleem' niet. De adapters kunnen gewoon aan de cabriofix blijven zitten als je hem in de auto doet.

Lijkt mij trouwens ook handiger dan dat het aan het wagenonderstel moet blijven. Dan blijf je bezig met verwisselen als je de wagen als 'echte' wagen wilt gebruiken.

En ik vergeet de adapters altijd als ze niet aan de maxicosi zitten. Is al menig maal voor gekomen dat ik de maxicosi op het wagenonderstel wilde zetten en de adapters er niet waren.

5. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Hoezo nieuwe manier? Je drukt de 2 knoppen te gelijk in en je tilt de stoel zo van de wagen af. En zo niet, dan is je stoel niet goed of je doet iets verkeerd:)

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.013
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij hebben ook een family en kunnen hem gewoon laten zitten.

Deel Deze Pagina