Ik wil snel en eenvoudig foto's bewerken. FF rode ogen weg en een leuk kader om een foto. Om bijv. de 'blote' foto's van dochterlief af te laten drukken wil ik bijv. een rondje vaag om d'r heen. Eerder deed ik dit in picasa maar om dat het (grrr) programma nou enkel daarvoor op mijn laptop te zetten. Vind ik gewoon zonde van de opslagruimte. Wie weet een leuk alternatief ! ( geen instragram oid, want wil t gewoon via laptop kunnen doen) Alle tips zijn welkom !
Wij zijn hier grote fans van Photoshop en Paint Shop Pro. Niet alle effecten zijn klik-en-klaar, maar je kan er wel errug veel mee.
Wellicht handig..Ik wil geen zware software op mijn laptop. dus een eenvoudig programma wat ik zo van t net kan pulleken.. Ik heb photoshop op mijn pc maar vind ik veel te lastig
Picmonkey.nl Erg leuk en makkelijk programma. Of je rode ogen weg kan krijgen weet ik niet. Maar het leuke randje ed kan wel.
Uh. ja das leuk voor als je t echgt wil leren. ( had me vorig jaar opgegeven een wekelijkse cursus te doen) ook leren kloonen enzo...maar goed, toen werd ik spontaan zwanger...dus dat werd m niet.. Ik wil nu eigenlijk ( lees vanavond nog) ff snel een album op webprint bestellen...maar goed..dan wel ff snel wat foto's bewerken. Iemand nog ??