Hoi hoi, Normaal ben ik zoooo nuchter wat ziektes en dat soort dingen aangaat maar nu wordt deze karaktereigenschap een beetje verdoezeld door alle enge dingen die je hoort en leest in de media rondom de Mex. griep en inenten. Doordat ik meerdere lich. problemen heb kom ik met mn zoontje vrij weinig tot niet momenteel in openbare gelegenheden. Ik ga elke dag met hem wandelen in het park hier om de hoek. We krijgen geen bezoek, vermijden we momenteel en mijn vriend gaat de inenting wel halen gezien ie werkt etc. Ons zoontje is nu 3 maanden oud. Ik twijfel erg over het wel of niet halen v/d spuit. MIjn verstand zegt dat ik het niet hoeft te doen gezien we geen bezoek ontvangen en ik niet met hem bij andere mensen in de buurt kom. Mijn gevoel zegt dat als ie het zou krijgen van mij, ik het mezelf niet zou vergeven... Wat zouden jullie doen, wat doen jullie? Mexicaanse griep - ernstige bijwerkingen door vaccin? | Netwerk Bovenstaande is ff een linkje naar wat ik onlangs zag op tv...maakte me nog meer aan't twijfelen. Grtz Marieke
We hadden al besloten om te gaan inenten en ik heb de chatsessies op www.grieppandemie.nl gevolgd en weet het nu helemaal zeker. Wij willen het risico van de griep beperken. En is de vaccinatie voor ons de beste keuze.
Als je "het jezelf niet zou vergeven"als je kindje van jou de griep zou krijgen, zou ik zeggen: ga die prik dan gewoon halen. De vermeende bijwerkingen van die vaccinatie vindt ik zwaar overtrokken, net als dat hele gedoe rond die griep trouwens. Als je geen enkel risico op welk virus dan ook wil lopen, moet je in een glazen kastje gaan leven. Maargoed, doe waar je jezelf goed bij voelt, da's het enige wat ik erover kan/wil zeggen. Ik heb de vaccinatie al gehad (medisch werk), en mijn partner gaat hem via de GGD halen voor onze kleine. Ik heb geen centje pijn gehad van die prik hoor!
Dit is weer een zelfde soort topic waarvan er al een aantal lopen. ook polls over wel of niet enten. Dit zet ik op slot.