last van mijn borsten

Discussion in 'Zwanger worden' started by Chubby, May 30, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chubby

Chubby Actief lid

Nov 26, 2006
    203
    0
    0
    mama
    Katwijk aan zee
    hallo allemaal,

ff een vraagje.
    ik heb vorige week donderdag mijn eisprong gevoeld en we hebben die zelfde ochtend nog gemeenschap gehad (eisprong was 's avonds)
    nou heb ik sinds vrijdag last van mijn borsten en niet zo'n beetje ook.
    als ik van de trap afloop dan moet ik ze vast houden,
    soms als ik zit dan moet ik ze ook ondersteunen terwijl in net nieuwe bh's heb.
    mijn aderen zie je beter en ik heb het idee dat je ook allemaal kleine adertjes ziet.
    ik heb van die wolkjes erop net als wat baby's vaak hebben.
    en mijn tepels en borsten zijn groter want ik kan mijn bh's niet meer aan.

hebben jullie deze klachten ook?
    en hadden jullie die ook zo vroeg al?

ik kan ook nog niet testen want mijn ongi dag is volgende week dinsdag pas dus ik weet eigenlijk niet wat ik moet deon want ik stk van de pijn.
    ik werk ook in de gehandicapten zorg en daar moet je veel trekken n duwen en dat is ook niet zo'n pretje met zere borsten.
    kan iemand mij helpen?

2. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Lijkt me wel vroeg, als je de dag na je eisprong gelijk al last hebt van je borsten.
    Heb je dit ook als je ongi gaat worden?

3. Niet meer actief

hoi meid
    kan door de eisprong komen
    ik had ook altijd last van mijn borsten na de eisprong
    tot aan de ongi toe en dan zakte het af

helaas zijn klachten bij iedereen anders
    hopelijk is het raak
    nog een paar dagen meid en dan testen ;)

4. Chubby

Chubby Actief lid

Nov 26, 2006
    203
    0
    0
    mama
    Katwijk aan zee
    ik heb het altijd een dag voor in ongi moet worden maar dan zijn het alleen mijn tepels.
    nu zijn het echt mijn borsten en het wordt met de dag erger. het lijkt wel of ze opgeblazen worden.

5. Niet meer actief

het zou een teken van zwangerschap kunnen zijn
    maar helaas kan je lichaam je ook goed voor de gek houden en word je gewoon ongi
    spannend hoor
    hopelijk is het wel raak

6. Chubby

Chubby Actief lid

Nov 26, 2006
    203
    0
    0
    mama
    Katwijk aan zee
    ik hoop het wel
    ik he zitten lezen en veel dingen staan ook bij de verschijnselen.

en dat ik mijn eisprong heb gevoeld dat denk ik dat weet ik niet zeker want normaal heb ik dan hele erge krampen en nu was het zo over.

nou ja afwachten maar we zien wel.
    kan mezelf wel gek gaan maken maar als het dan niet zo is dan komt de klap alleen maar harder aan.

groetjes,

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Hoi Chubby,
    Ik heb sinds vorige maand (ben in nov gestopt met de pil) ook ineens last van mijn borsten na mijn eisprong. Ze voelen echt helemaal blauw aan en zelfs mijn b-cupje moet ik vasthouden tijdens het traplopen omdat het anders zo'n pijn doet. Ook op mijn zij liggen doet pijn. Vorige maand hoopte ik ook hard dat het een zwangerschapsverschijnsel was, deze maand heb ik het weer en weet ik dus (helaas) wel beter... het zal wachten op je NOD worden, dan pas weet je of het wel of niet een zwangerschapsverschijnsel is bij jou. Succes ermee!
    Miepie

8. Chubby

Chubby Actief lid

Nov 26, 2006
    203
    0
    0
    mama
    Katwijk aan zee
    nou ik ben nu al een half jaar gestopt met de pil dus ik vind het raar als ik nu pas die verschijnselen zou krijgen want die van mijn tepels heb ik al een paar maanden maar ja het zou natuurlijk wel kennen.
    maar is jouw bh ook te klein?
    ik heb nu 2 voeding bh's gehad van een vriendin en die is een cup groter dan ik normaal heb en die zitten nu heerlijk

groetjes agnes

9. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

Mar 22, 2007
    549
    0
    0
    ik heb ook last van m`n borsten.
    btje prikkelend gevoel, net of er iemand met een naald in steekt!
    ook last van gigantische witte drap (witvloed) af en toe druppt het er echt uit.
    het schijnt er bij te horen na de eisprong..........maar wel iritant.

gr
    mayo

10. Yolandake

Yolandake Actief lid

Oct 29, 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    hey hier ook last van grote borsten die pijn doen aan de zijkant. ik heb 1grote en 1 die een pak kleiner, is nu is mijn kleinste borst ineens even groot als de ander en opgeblazen. heb juist een testje gedaan maar helaas nega. binnen een paar dagen nog eesn proberen als de :evil: : :evil: wegblijven.

11. Chubby

Chubby Actief lid

Nov 26, 2006
    203
    0
    0
    mama
    Katwijk aan zee
    ik heb geen prikkelent gevoel en ook niet van die witte drap. hahaha.
    had ik normaal wel niet zo erg als jij hoor maar iets minder)

en yolandabenny ik zal voo je duimen!
    hoop dat alles goed is gegaan.

groetjes agnes

12. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

Mar 22, 2007
    549
    0
    0
    ach ja............zo is het bij iedereen weer anders.
    hoop voor je dat het positief is!
    ben benieuwd. hoeveelste ronde is dit voor jou?
    ik ben nog maar net begonnen dus ga er niet vanuit snel zwanger te zien.
    ik zie wel.

gr
    mayo

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Hoi Agnes,
    Ik heb het dus ook pas vanaf een half jaar na het stoppen met de pil. Heb in de periode van mijn ei tot mijn NOD maar 1 bh die lekker zit (en normaal iets te ruim); de anderen knellen allemaal. Het is natuurlijk bij iedereen anders, en ik hoop echt voor je dat het bij jou wel een zwangerschapsverschijnsel is!
    Groetjes, Miepie

14. Chubby

Chubby Actief lid

Nov 26, 2006
    203
    0
    0
    mama
    Katwijk aan zee
    ik ben vanaf november bezig dus nog niet zo heel lang en mijn man vaart dus is ook niet altijd thuis als mijn eisprong is dat is echt balen!
    nu is hij toevallig al 3,5 week thuis dus ik hoop dat het nu raak is anders duurt het weer zo lang (minstens 2 maanden) tot hij weer een tijdje thuis is en we dus geluk kunnen hebben dat dan mijn eisprong is.

groetjes agnes

15. loontje79

loontje79 Lid

May 30, 2007
    8
    0
    0
    Hoi,

Ik ben ook in november gestopt met de pil en moet morgen ongi worden (tenminste dat is 28 dg). Mijn cyclus is (nog) niet regelmatig. :( In het begin dacht ik ook, oh, pijnlijke borsten. Misschien is het wel raak.... maar nee hoor, weer ongi. Nu heb ik vanaf zondag pijnlijke tepels, dus misschien komt er regelmaat in mijn cyclus. (een klein beetje hoop natuurlijk dat het raak is, maar denk het weer niet :cry: ) Je ziet ook ïedereen"zwanger worden/zijn en dat is zo ... er niet aan denken kun je bijna niet. Eén vriendin is net bevallen en de andere is over een paar maandjes uitgeteld. Hopen dat het voor ons ook binnenkort raak is!

16. Chubby

Chubby Actief lid

Nov 26, 2006
    203
    0
    0
    mama
    Katwijk aan zee
    ik had gister voor ik naar bed ging en vanmorgen toen ik uit bed kwam rose slijm.
    ik heb nu (4uur later) nog geen ongi maar wel een beetje stinkende urine terwijl ik heel veel gedronken heb.

zou ik al kunnen testen als het zo stinkt of zou ik toch moeten wachten?

17. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

Mar 22, 2007
    549
    0
    0
    ik zou nog ff wachten, dan weet je zeker dat je evt. kunt testen.

gr
    mayo

18. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

Mar 22, 2007
    549
    0
    0
    he chubby
    zijn er al :evil: ?
    zo niet..........al getest?

gr mayo