Geen symptomen

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Mamalief, Feb 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamalief

Mamalief Actief lid

Jun 14, 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen symptomen maar wel overtijd en positieve test.
    Herkent iemand dit ?

2. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,155
    33
    48
    Hoi!
    Ja hoor, herkenbaar voor meerderen denk ik wel..
    Hier bij beide zwangerschappen nauwelijks kwaaltjes gehad.. Hooguit een weeiig gevoel/maagzuur in de avond... Maar nooit kotsend boven de wc gehangen oid.. Wel al vanaf 13 weken last van bekken..

3. Niekske78

Niekske78 Actief lid

Nov 18, 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor, hier hetzelfde! Ik werd alleen ronde de 7e of 8e week wat eerder moe, thats it!

4. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

Oct 28, 2013
    1,554
    0
    0
    Limburg
    Ja herkenbaar.
    Ik heb helemaal geen symptomen gehad en wist dus eerst ook niet dat ik zwanger was. Alleen meer eten dan normaal, maar dat deed ik normaal ook voor mijn menstruatie al, dus ik had dat niet echt door. Mijn vriend zei uiteindelijk dat het overdreven veel meer was dan normaal dus op zijn verzoek getest :) Bleek achteraf met het tellen dus al een week over tijd te zijn toen ik de positieve test had.

5. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

Nov 8, 2012
    1,961
    4
    38
    Female
    Same here. Gisteren en vandaag positief getest. Met veel zoeken heb ik wel wat 'symptomen', maar dat is omdat ik het zelf wíl zien haha. Het enige waar ik last van heb zijn gevoelige borsten (al sinds eisprong) en wat krampjes. Het viel me wel op dat ik nagenoeg geen afscheiding heb, terwijl ik dat normaliter van mijn eisprong tot nod wel heb.

6. Mamalief

Mamalief Actief lid

Jun 14, 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja normaliter had ik na m'n ei ook wat meer last van afscheiding en dat was nu niet. Dat is in middels wel terug.
    Dit is m'n derde zwangerschap en bij de tweede was ik echt goed misselijk, constant moe en slaperig en enorme gevoelige borsten. Nu dus echt helemaal
    Niks. Pas als ik ga zoeken zoals een lid al eerder zei.. Ja ben wat sneller geïrriteerd, plas iets vaker en enorme rugpijn.. Maar of het allemaal door de zwangerschap komt... Is maar
    Net de vraag

7. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

Feb 11, 2013
    547
    72
    28

Hier precies hetzelfde als jou,na mijn ei geen afscheiding =,last van mijn borsten.ook gelijk krampjes.afscheiding is nu weer terug.

8. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Pas ik week 8 werd ik moe en lustte ik geen warme groenten meer. Verder nergens last van.

9. LissanneTim

LissanneTim Actief lid

Feb 9, 2014
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Jazeker, dat herken ik!
    Ik was 2 dagen overtijd, geen symptomen e.d.
    En een positieve test, eentje van Kruidvat van €5.- & eentje van Clear Blue. Kwam uit Zwanger 2-3.

Dus zolang er verder niks aan de hand is, ben je gewoon zwanger!! :)

10. Mamalief

Mamalief Actief lid

Jun 14, 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het. Ik ben het zo anders gewend.
    Die onzekerheid is killing

11. Bailey2005

Bailey2005 Actief lid

Jan 23, 2014
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb tot nu toe ook nergens last v an gehad, alleen een beetje moeier dan normaal. Heb op 6w3d een vroege echo gehad en die was gewoon goed, kloppend hartje gezien. Dus probeer je geen zorgen te maken, er bestaan ook zwangerschappen met weinig kwalen ;)

12. Mitty

Mitty Actief lid

Jan 28, 2014
    134
    0
    0
    Geniet ervan! Beter geen symptomen en vreselijk zwanger, dan altijd maar die rare symptomen en niet zwanger, zoals hier het geval is. Gefeliciteerd en wens je een zorgeloze mooie zangerschap toe. :)

13. JJaylinn

JJaylinn Bekend lid

Dec 19, 2013
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook amper symptomen, moe, ander soort buikpijn, sneller honger en gevoelige borsten.
    Allerlei dingen die los van elkaar niet per sé wijzen op een zwangerschap.
    Ben nu wel echt ontzettend moe, lig na het eten al op de bank in te dutten.

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    hier ook nog maar weinig symptomen,vlak na de innesteling wél 2 dagen volop symptomen, 8 dpo heel licht positief getest - 9dpo positief. maar vanaf toen namen de symptomen ook weer af en nu voel ik vrij weinig
    ben wel wat moe, kan best om 20.00 in bed liggen en dan slaap ik ook meteen maar of dat echt n symptoom is of gewoon toeval ?
    de testen knallen inmiddels en cb zegt 2-3 weken dus het zal echt zo zijn :D 12 maart pas naar de vk dus moet nog even geduld hebben

15. julia79

julia79 Lid

Feb 4, 2014
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja hoor, heel herkenbaar. Vandaag ben ik 5,5 week en voel me kiplekker. Nergens last van! mijn moeder heeft dit ook gehad bij al haar 3 zwangerschappen..geen idee of dat wat zegt maar ik hoop van wel!
    lekker van genieten!

16. julia79

julia79 Lid

Feb 4, 2014
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    ps. wel hele pijnlijke borsten maar tja…als dat alles is! ;)

17. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

Mar 6, 2013
    3,166
    2
    38
    Zoetermeer
    Hier ook bijna geen klachten.. Alleen gevoelige boobs..

Ik ben daar echt heeeel blij mee hoor!

18. Mees90

Mees90 Actief lid

Feb 29, 2012
    175
    0
    16
    Hier ook niet echt klachten! Moe en honger! Van de week zei mijn moeder dat zij ook weinig klachten had. Ik voel me kiplekker!

19. limbootje26

limbootje26 Actief lid

Oct 3, 2012
    270
    0
    0
    heerlen limburg
    Hier ook geen klachten. Heb vorige week een echo gehad en alles was gewoon goed. Ik voel me gewoon normaal. Mijn moeder had ook geen symptomen dus maybe is het erfelijk haha

20. singa

singa Niet meer actief

Hier hetzelfde. Vanochtend positief getest maar verder weinig tot geen kwaaltjes. Alleen pijnlijke borsten.
    Bij de eerste 2 zwangerschappen was ik de eerste dag behoorlijk misselijk en dat heb ik nu ook niet gehad.

Share This Page