Heeft iemand striae? Het lijkt me zo lelijk,want het gaat nooit meer weg he? En kun je dit op elk moment van je zwangershap krijgen of had het dan al voor een bepaalde week moeten komen? Mijn buik gaat nu erg rekken, dus ben er wel bang voor.. liefs
kan zelfs nog met 39 weken komen, ik heb het ook nog niet maar kan bij mij dus ook nog komen, afkloppen.....
ja wil jullie niet ontmoedigen maar... had tot 34 weken nergens last van en nu? een mooi zebrapyama op mijn buik
ik had tot 36 weken nergens last van en opeens. krak krak krak. en nu zit mn hele buik eronder. mooie rode strepen, paarse strepen en af en toe een blauwe streep. grrrr. en ik had er al witte strepen. maar gelukkig worden ze later allemaal wit en zie je er niet super veel meer van. en je moet maar zo denken. je hebt er toch iets moois voor terug gekregen
Hier ook tot een week of 30 nergens last van. En zo ineens.................... poef, hele onderbuik eronder. Maar het is voor een goed doel blijf ik steeds maar zeggen.
Mijn buik zit ook lekker onder (zie mijn album). Het zijn strepen van mijn 2e zwangerschap. Ze zijn dus inderdaad nooit weg gegaan. Maar als je zomers een beetje bruin bent, vallen ze niet zo heel erg op hoor! Deze zwangerschap zijn er (nog) geen bij gekomen. Hopelijk blijft dat zo, want ik vind mijn huidige streepjescode al meer dan genoeg. Tja en anders so be it!
ik kreeg ze al bij 13 weken ofzo en nu zit helaas me onderbuik onder je krijgt het of je krijgt het niet helaas t is niet mooi maar je doet er niks aan
ja als ik naar me buik kijk denk ik GRRRRR maar als ik dan dat lieve koppie van me kleintje zie dan denk ik: SCHIJT!
hier ook gekregen... heeft blijkbaar ook met leeftijd te maken... "oudere" dames krijgen er minder schijnt
hier ook hoor vanaf week 34 pas gekrege helaas. ze trekken nu aardig weg je ziet ze nog wel maar ja ze worden gewoon lichter. en zelfs tijdens de bevalling kun je zelfs nog striemen krijgen van het persen.dus ja je kan het ten allertijden krijgen
ik heb het. en ach ik vind het het einde van de wereld niet. ik heb er 2 prachtige kinderen voor terug gekregen. het gaat nooit meer helemaal weg dat klopt en soms jeukt het. ze worden wel lichter na de bevalling dat wel. je kan smeren wat je wilt het helpt toch niet. het schijnt iets met aanleg te maken te hebben. en hoeveel je buik groeit. ik had van mijn eerste een enorme toeter aan de voorkant hangen zodat ik mijn eigen schoenen niet meer aan kon krijgen. geen wonder dat de huid dat niet aankan vond ik. ik heb een foto in mijn album staan van hoe het er nu uitziet. ik heb nog geen nieuwe strepen bij maar of dat zo blijft weet ik uiteraard niet.
Met 38 weken kreeg ik opeens een paar op mijn heupen! Tijdens mijn KS hebben ze er eentje in mijn buik getrokken! (een heel kleintje gelukkig)
Ik had bij de 8 weken mijn eerste striemen te pakken! Gelukkig Zitten ze alleen op mijn buik! Ach, en ik droeg toch al nooit een bikini! Je krijgt ze of ke krijgt ze niet
Ik heb ze ook hoor, mijn hele buik zit onder, tja het is niet mooi ,maar ik heb er wel wta moois voor gekregen. Ik had ze trouwens al heel snel en aan het einde van me zwangerwschapwerd het alleen maar erger.