Hoi dames! Ik ben morgen 7 weken zwanger maar heb toch een last van krampen! auw auw en nog eens auw net ongi-krampen! wie heeft hier ook last van? maak me toch wel zorgen Groetjes Sha.
maakt niksd uit.. bijna iedereen heeft krampen. zolang er geen bloed uit komt is alles goed. en je buik gaat nou ook uitrekken he
ik heb zelf de eerste weken weleens dubbel gelegen van de pijn, mijn moeder had dit ook. niet leuk, maar met de baby is alles goed!
Inderdaad geen zorgen maken. Het hoort erbij, heb het zelf nauwelijks gehad, maar hoor het heel veel hier. Pas als je bloed verlies hebt, de vk opbellen.
ik heb er de eerste weken ook erg veel last van gehad, kon er zelfs niet van slapen. ik vond het zelf een geruststellende zwangerschapskwaal omdat het (vaak) betekend dat je baarmoeder groeit. Je baarmoeder groeit ook als je geen krampen hebt (dus niet in paniek raken als je er plotseling geen last meer van hebt). maar goed als je er wel last van hebt dan kan dit een geruststellende gedachte zijn en zoals al is gezegd, zolang je geen helderrood bloed verliest is er niets aan de hand. als je je echt zorgen maakt, bel dan de verloskundige. ze luisteren goed naar je en geven je goed advies cq kunnen je geruststellen. enne, gefeliciteerd met je zwangerschap!
Het is een soort bandenpijn en het groeien van de baarmoeder. En ook als je helder rood bloed verliest hoeft het niet mis te zijn, ik heb 2 weken lang bloed verloren en alles is goed! Maar mocht dat gebeuren, bel je VK, en vraag om een echo. Maar die krampen is echt heel normaal hoor!
he meid ik zit nu in de ziektewet omdat ik gewoon zo'n pijn heb dus is hoop ik wel normaal ik heb de gyn gebeld en zij zegt dat dat het rekken van mijn baarmoeder is. zoalg er geen bloed komt hoefde ik mij nergens druk over te maken. liefs
Ik heb de eerste 2 weken ook constant op plee krom gelegen van de pijn. Lag 's nachts te woelen en te draaien en het huilen stond me nader dan het lachen! Maar volgens de VK zat alles goed en zijn het krampen van het groeien. De een heeft er heel erge last van en de ander totaal niet Nou hoorde wij daar maar bij! Sterkte!
Hoi, Dank je voor jullie antwoorden.. ik d8 zelf al zoiets maar toch ging ik twijfelen ja we kunnen niet zien wat daar binnen in gebeurt.. Ik weet dat ik ong met 4/5 weken onzettende last had dat ik krom lag van de pijn,nu word het wel steeds minder maar wel aanwezig. mischien ben ik gewoon een beetje te bang. maar goed om te horen dat het gewoon het groeien van de baarmoeder is.
Fijn om dit te lezen had vanacht ook weer die krampen heb er nu ook al 3 weken last van in het begin wat heftiger dan nu de laatste week, het zijn een soort aanvallen 4 x per dag ofzo. Maakte me ook wel ongerust en dacht meteen aan een BBZ.
Is geen stomme vraag wist het ook niet tot me verloskundige dat zei. Buitenbaarmoederlijke zwangerschap (BBZ)