Nou de vraag spreekt voor zich denk ik Na 3 dagen efteling heb ik weer wat dingen gezien hoor Ik zal zelf beginnen: - mensen die bij een tentje/restaurant iets gaan bestellen en dan alle 15 familieleden op dat moment nog moeten beslissen wat ze eigenlijk willen terwijl er al een rij van een kilometer staat. - mensen die voordringen - mensen die in de rij bij een attractie zeuren dat ze moeten wachten of een hele uitleg geven van hoelang ze nog moeten wachten, waarom de rij snel of langzaam gaat en of het allemaal wel goed georganiseerd is. vast nog wel meer, maar dit schiet mij even te binnen.
waar ik me aan irriteerde cq verbaasd over was van de week in de dierentuin was dat er Mensen aan het bidden waren tot allah. (weet niet of ik dit mag plaatsen, maar het was echt midden op het pad.. ik heb totaaal geen problemen met geloven echt niet ik respecteer het.. en als ze een bepaald aantal x op een dag moeten bidden prima maar dan kan je ook een rustig plekje op zoeken toch? verder idd voordringers bah
voordringen met de smoes "ja maar ik hoor bij hem!" ik sta dan zelfs bij attracties en vind dat echt zwaar irritant! dat betekend dat als jij met schoolreisje ben en jou school bestaat uit 500 leerlingen en de ander uit 50 dat die andere 50 dus nooit aan de beurt komen wand er is altijd wel iemand van die grote groep die dan bij de ander gaat staan omdat hij hem of haar ken -.- ZO vervelend!
Mensen die belachelijk dicht tegen je aan komen plakken in een wachtrij, bah! Vieze toiletten. Ik snap niet hoe smerig sommige een toilet kunnen achterlaten. De torenhoge prijzen voor drank en eten. Voordringers...ze zouden toch maar eens een rondje langer moeten wachten...
Ik pluk altijd voordringende kinderen eruit en stuur ze terug Verder: Slecht onderhouden attracties Betalen voor vieze wc's Mensen die foto's maken met flitser in bijv de droomvlucht, dat verpest die droomsfeer helemaal!
Mensen die elkaar tegenkomen en dan niet opletten in de rij of de boel blokkeren.. De achterlijke prijzen, en de smerige toiletten!
mensen die bang zijn dat ze niet aan de beurt komen !!! dat als ik samen met mijn vriend in een rij sta dat er mensen naast je komen staan inplaats van achter je, en dat ze je dan elke keer stiekem een stapje voor proberen te zijn zodat ze toch eerder aan de beurt komen :x en waar ik een hekel aan heb is als mensen opeens stil gaan staan precies voor je neus ahaha
het feit dat je in een park nooit wat normaals voor de lunch kan kopen. Ik vind een patatje op zn tijd best lekker maar ik vind wel dat de keuze er moet zijn, als is het maar een keuze uit een aantal broodjes met een jus d'orange ofzo
Als mensen nog snel even voor de kinderwagen langs willen en dan gepikeerd zijn dat ik tegen hun voeten rij.... Of dat je er met de kinderwagen gewoon niet door komt omdat niemand je er langs laat. En die mensen zullen dan wel weer een hekel hebben aan kinderwagens in pretparken/dierentuinen
Haha ja dat is waar... Maar ja, dat weet je ook van lange wachtrijen, voordringende mensen enz. En toch is't irritant, net zoals de prijzen wat mij betreft!
* Voordringen * En inderdaad van die volwassen die vooraan gaan staan en geen stap opzij zetten voor een klein meisje wat ook wat wil zien. Ik duw mijn dochter altijd naar voren en zeg dan: meis ga maar daar staan dan kan je ook wat zien.. schijt aan al die hoofden die je aan kijken van moet dat. Ik heb trouwens wel eens in de dierentuin gehad dat ik bij een beest stond te kijken en er een klein meisje aan kwam en zei ik stond daar hoor (ruimte zat om op een andere plaats te kijken, maar ik had even het beste plaatje).. Ik was helemaal verbaasd en heb een stap opzij gedaan dacht later: brutale snotaap!