CZ direct

Discussie in 'De lounge' gestart door Bibi82, 29 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi82

Bibi82 Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iemand verzekert via CZ Direct (internetverzekering)?
    Zo ja, hoe is je ervaring hiermee?
    Wij denken erover om met het hele gezin over te stappen, maar naar welke aanbieder weten we nog niet. De tijd dringt wel besef ik ;)

2. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ik heb in 2011 deze gehad en ga nu overstappen. ik vond al dat internet gedoe niet duidelijk. je krijgt totaal geen post. alles online. nee niet mijn ding. ik ga naar Unive volgend jaar

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij hebben al twee jaar cz direct, ik vind het handig geen papieren rompslomp!

4. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Ik heb hier overna gedacht en ook even gebeld... het is zeker een suk goedkoper, maar dan is het ook echt de bedoeling dat je ALLES via internet regeld.
    Dus declaraties dien je in doormiddel van het inscannen en op die manier doorsturen.
    Ik vond dit te veel gedoe (heb zelf ook geen scanner)...

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik heb het ook gehad het beviel super. Je krijg gewoon een mail dat er een nota oid klaar staat in he postvak dan log je op de site in en daar kan je al je gegevens bekijken.
    Ik was voorheen bij cz en kan weinig verschil merken. Je kan ook gewoon he nota,s nog per post insturen, Als je vragen hebt kun je altijd nog de klantenservice bellen.

ik stap nu over naar fbto maar alleen omdat ik dan meer vergoed krijg voor de bevalling enz. Maar anders was ik gewoon bij cz gebleven. Ze doen nooit moeilijk over dingen en hoef nooit iest voor te schieten enz en heb toch al wat gekost de afgelopen 2 jaar

6. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ik dacht er ook over, maar ik kwam er op het laatste moment achter dat mijn tandarts niet onder de service van cz direct viel...

Deel Deze Pagina