rare dingen die o-test...? of zou het...?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door betties, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hi,
    Deze maand voor het eerst de o-testen van kv gebruikt. Vorige week dinsdag begonnen met testen en de streep was steeds lichter dan de controlestreep. Op donderdag was ie donkerder en dat heb ik gecontroleerd met een digitale CB o-test, die gaf een smile. Druk aan de klus ;)
    TOen maandag, was ik eigenlijk nieuwsgierig wat die o-test nu zou zeggen. Dus ik testen en hij werd binnen no time hartstikke positief, zelf donkerder dan toen ik mij ei had. Maar ja, ik wiest zeker dat mijn ei donderdag was geweest... Toen maar googelen en dan lees je heel wisselende berichten vaak dat iemand zwanger is, maar ook wel reacties dat het ook niets kan zeggen. Grrrrrrr, wat een frustratie!
    Woensdag weer getest en bog steeds positief, vanmorgen gestest en nog steeds positief. Gisteravond een hema zwangerschapstest gedaan maar negatief.
    De afgelopen maanden was mijn cyclus steeds 24 of 25 dagen, dan zit ik op NOD dinsdag/woensdag volgende week. Dat duurt nog lang!

Ik lees veel over de kv 2voor5 testen. Hoeveel dagen van te voren reageren die ongeveer? Ik ga ze zo toch maar even doen en misschien dit weekend wel eentje doen?

2. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik heb ze zelf nooit gebruikt, maar ik lees veel negatieve verhalen over de kruidvat ovulatietesten. Dat ze onterecht positief aangeven e.d. Die zou ik niet meer gebruiken.

De zwangerschapstesten blijken wel goed te zijn en al voor de nod positief aan te kunnen geven. Wanneer ga je testen? Spannend!

3. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Ja ik weet van de negatieve verhalen en gebruikte daarom ook de digi testen van CB, maar nu het toch een tijdje duurt vond ik het toch wel erg duur. Dus deze maand toch maar eens geprobeerd. En ik had nog een digitest om te controleren dus vandaar dat ik zeker weet dat mijn ei 9 dagen geleden was..
    Mmmmm, ik ga zo die testen maar halen en dan misschien zondag proberen? (als ik zo lang kan wachten, hihi)

4. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik gebruik testjes van matcare, die zijn niet zo duur en bij mij altijd goed. Ik lees ook veel goede reacties over de testen van mama en kids (nog goedkoper). Maar hopelijk heb je geen ovutesten meer nodig en test je gewoon positief. Succes!

5. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Sommige meiden testen al 10 dagen na hun eisprong positief met KV2v5.. dus je zou eventueel dit weekend al testen.
    Het houdt niet in dat elke vrouw al vroeg hcg aanmkaakt dus mocht je dit weekend negatief testen houdt dat niet in dat je niet zwanger bent.

6. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Ja ik weet het, moet gewoon geduld hebben (en dat heb ik niet :()
    Heb vanmiddag een 2v5 testje gedaan en hartstikke negatief. Misschien zondag nog eentje met ochtendurine... er zitten er tenslotte 2 in een pakje ;)
    Gewoon nog een paar dagen uitzitten....

7. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Nou ik zal nog even de afloop vermelden. Zojuist gewoon ongesteld geworden, keurig weer op 24 dagen. De eerdere positieve ovulatietesten laten bij mij dus helemaal niet zien dat ik eventueel zwanger ben! Helaas, grrrrrr... door naar de volgende ronde.

8. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    jammer!

Ik zou voor deze ronde eens de ovu testen van zwanger en kids proberen, die zijn heel betrouwbaar!
    succes!

Deel Deze Pagina