Hoi ik wil over gaan op prepaid maar omdat ik ook heel erg veel sms wil ik graag een provider die veel voor weinig smsjes kan versturen,of gratis smsjes,ik hoorde over vodafone dat je 1000 smsjes per maand kan versturen maar op de site kan ik niks er over vinden.. ik wil dus wel een prepaid kaartje.. hoop dat iemand me kan helpen massie
Hoi Massie, Die 1000 smsjes is alleen in combinatie met een abonnement, maar dan nog betaal je eenmaling iets van 7,50 euro voor die 1000 smsjes. Wat je wel kan doen is even op www.gsmweb.nl kijken, daarin staan ook abonnementen voor 1 jaar vanaf 5,95 per maand of zo. Dat is vele malen voordeliger dan een prepaid kaartje Succes ermee! Groetjes Kim
Ik heb een sim only abbonement van Vodafone. Ik heb per maand 250 belminuten en 75 smsjes voor 8,95 per maand en heb een 1 jarig contract. Maar waarschijnlijk zal dat voor jou te weinig smsjes zijn. Je kan ook een abbonement nemen met een sms bundel, dan betaal je voor 1000 smsjes rond de 10 euro.
Als je vodafone prepaid neemt, moet je blox nemen, dan betaal je 10 euro en kun je een hele maand smsen (max 1000 smsjes) Ik ben er heel tevreden over! En heb verschillende blox. (je mag geloof ik max 3) Is zo veeeeeeel goedkoper als abo.