Wij gaan in de mei vakantie een midweek weg. Onze keus is gevallen op provincie Zeeland. Ik had al wat rond gekeken op internet, maar kan nog geen keuze maken uit de verschillende parken. Welke zijn nu echt leuk? Het park moet een zwembad hebben, schone ruime huisjes en genoeg activiteiten hebben in de buurt. Welke raden jullie aan met kleine kinderen?
Droompark schoneveld zijn wij in 2013 geweest. Is een mooi park direct achter de duinen. Klein overdekt zwembad met lekker warm water. Mooie omgeving, naast het park zit een grote betaalde speeltuin met veel glijbanen trampolines etc. Maar op het park ook speeltuin met een airtrampoline. Wij hebben een een chalet type A (of B) gezeten en dat ging prima, niet superruim maar ruim genoeg. Er zijn ook ruimere huisjes maar daar betaal je natuurlijk voor. Afgelopen jaar zijn we bij droompark bad hoophuizen geweest (is bij nunspeet) in een zelfde soort huisje en 3 kinderen. Jongste lag op onze kamer dat past net, de oudste 2 op de andere slaapkamer. De meeste huisjes worden als 4-persoons aangeboden, maar wij hebben gebeld naar droomparken en je mag er ook met 5 personen in, je moet dan wel zelf een campingbedje meenemen. Wij konden toen via bungalows.nl of bungalowtrips.nl veel goedkoper boeken. (we moesten in de opmerking zetten dat er nog een baby meekomt, je betaald daar dan alleen toeristenbelasting voor).
Ik heb zelf net zitten kijken naar een vacansoleil vakantie volgens mij camping op baarland, lijkt mij best leuk maar ben er dus zelf nog nooit geweest haha