hoi dames. HELP!!!!! vanmiddag getest met ovulatietest om te kijken of ik inmiddels tegen een eisprong aanzat... de test van zwagner en kids gaf overduidelijk een 2e even donkere streep. dus zou mijn eisprong er aan komen. daarna nog een test gedaan met clearblue maar deze gaf een leeg rondje. dus dat ik nog geen lh piek heb... wat moet ik hier nou mee??/ welke test kan ik vertrouwen? vind het wel vaag hoor... graag hoor ik jullie reacties
Misschien ben je nog niet helemaal op je piek (maar wel dichtbij) en geeft cb daarom geen smiley. Heb zelf geen ervaring met cb maar die zouden redelijk nauwkeurig zijn. Ik zou morgen nog eens testen Succes ermee!
zal zometeen nog eens testen. moet nog even uurtje wachten. (want mocht 4uurtjes niet naar de wc stond in bijsluiter) heb gister maar wel voor de zekerheid geklust hahaha
heb zojuist nog eens getest. weer geen posi test van clearblue. snap er niks van... dit zijn de testen van gister (2 op foto) en van vanmiddag (enkel) deze geven volgens mij aan positief... allees de clearblue blijft nega aangeven...
zoals ik het zie, zijn deze testen niet positief. de teststreep is niet even donker of donkerder dan de controle streep. maar ik denk wel dat je er niet ver meer af zit.
inderdaad deze zijn niet postief. ik zou morgen om het zelfde tjidstip nog is testen denk dat je een dag voor je lh piek zit
ik snap er niks meer van... vandaag weer testen gedaan om te kijken of ik al een lhpiek heb... en nog steeds negatief... whaaaaa ik weet het niet meer hoor. help help help