Ik zou is zeggen google is op babykamer Paris en babykamer waaibaai. dan zie je welke mogeliijkheden er nog zijn in deze "lijnen" Dit is namelijk kamertje waaibaai en daar is ook een grotere kast van (merk is trouwens happy baby.. heb me vergist)[/QUOTE] Hey bedankt, heb gegoogeld en heb de serie gezien met het grotere kastje. Mijn vriendin komt morgen bij mij en zal het haar wel laten zien. Het is wel duurder maar ik denk dat ze het de set met de grotere kast wel gaat nemen! Bedankt allemaal.
ik vind het een minder leuk kamertje. maar dat is natuurlijk erg persoonlijk. wij hebben wel een kamertje bij babydump besteld deze kwamen ze leveren in grote dozen. we moesten alles zelf in elkaar zetten. (dus niet alleen de deurtjes) maar de gehele kast, commode en ledikant. het eindresultaat is wel erg mooi
Klopt maar dat hangt van de leverancier af. Daarom moet ze het even na vragen maar naar wat ik mij herinner levert happy baby voornamelijk kant en klaarpakketen. Alleen ledikant en deurtjes zijn los.