Stuurtje mura 4

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Tania, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Ik heb van de week de kinderwagen omgebouwd. Nou zit er zo'n stuurtje bij voor in het zitje maar dient dat ook echt ergens voor of is het gewoon voor de leuk? Ik heb het er nu niet ingedaan omdat het me niet echt nodig leek.

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Volgens mij vinden ze het leuk om mee te spelen en voorkomt het dat je kindje naar beneden glijdt. Maar als het zonder goed gaat dan is het dus niet nodig :)

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik vind het stuurtje echt ideaal. zonder zakt fynn echt gigantisch onderuit en met blijft hij mooi rechtop zitten

4. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Oh ok, dan zal ik hem er over een tijdje wel in doen. Maar hij ligt nu alleen nog maar dus vandaar dat ik hem nog niet nodig heb dan :D

5. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Toen onze dochter nog in de wandelwagenzitting lag had ik het stuurtje er ook nog niet in hoor. Pas toen ze rechtop ging zitten heb ik het stuuryje in de mura gezet.

6. misa

misa Niet meer actief

Het is gewoon voor de leuk, je kunt 'm er ook uit laten, dan zit er een dopje op de opening.
    Voor het goed blijven zitten heb je de gordels..!

7. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    Wij hebben hem er sinds kort ook in zitten en Stijn vindt het super om hem vast te houden tijdens het rijden.
    Hij zit er volgens mij gewoon bij voor de mooiheid

Deel Deze Pagina