Hoi Dames, Ik ben iets later dan normaal ongesteld geworden. Het leek eerst een normale ongi te zijn maar op de 5 de dag kreeg ik hevige kramp. En verloor ook iets wat leek op een stuk vlees/bloedachtige iets.... Ik vloeide daarna weer meer. Daarna is me ongi opgehouden. Weet iemand wat het kan zijn geweest?
ik heb zelf nog nooit een miskraam gehad, maar ik hoorde van mijnn moeder die er heeel veel heeft gehad je soort allemaal grote stukken in je bloed zitten! dus.. dat is het enige wat ik weet x
Kunnen stolsels zijn, ik heb ze altijd tijdens de menstruatie en grote ook. Ik voel het altijd aankomen. Ik krijg extra krampen en ik omschrijf het altijd alsof mijn baarmoeder even d'r best doet om de boel schoon te maken, even extra samentrekt om het eruit te persen ofzo. Zo kan ik dus ook meestal het einde van mijn menstruatie voelen aankomen, op de ena-laatste dag krijg ik nog zo'n flink kramp en daarna is het afgelopen. Ik heb me er ook vaak zorgen om heb gemaakt hoor. Maar diverse mensen die er verstand van hebben, vertelde mij dat het niets ernstigs is. Grtz, Suus
Ik heb in december een vroege miskraam gehad. Toen verloor ik ook veel kleine stolsels en 1 grote, had veel krampen in mijn bm en rug. Alleen gebeurde bij mij alles op 1 dag. Dus het zou wel een miskraam geweest kunnen zijn maar ook een hevige menstruatie. Het is meestal erg onduidelijk als het zo vroeg al gebeurd.
Hoi Imane, het kan zijn dat het gewoon een stolsel is geweest hoor. Dat heb ik ook wel vaker als ik ongi ben. Ik weet ook niet hoe het is om een MK te hebben, dus op dat gebied kan ik je niet adviseren of het dat mogelijk geweest is. X Esther
hevige krampen , pijn in je rug , enorm veel donkerrood bloed , wel veel stukjes ( vlees?) gyna gooide het op slijm. Na 4 dagen uiteindelijk vruchtje gezien :S. Veel hoofdpijn , geen honger , spierpijn overal , misselijk , heel veel moe ( sliep 3 dagen lang bijna 16 uur per dag)
Volgens mij is het niets bijzonders. Het klink bekend en ik heb dit al meermalen gehad(3 a 4 keer), als het natuurlijk hetzelfde is. Want toen het de eerste keren gebeurde was ik nog maagd. Ook ik was wat later dan normaal ongesteld geworden. Bij mij kon je met een wcpapiertje de stukken zo optillen, ze vielen wel snel uit elkaar maar waren ook meer roze dan rood van kleur(als je het bloed dus even wegveegde ofzo). De momenten voor dat eruit kwam had ik ook hevige krampen, veel pijn, kon nauwelijks rechtop lopen(waarom gebeuren die dingen bij mij altijd als ik net even in de stad loop ) maar daarna was het dus ook over die pijn. Dan bloedde ik weer normaal en verliep de rest van de menstruatie ook normaal.
Ik heb het weleens gehad. stukje baarmoeder wand. Word natuurlijk eerst helemaal klaar gemaakt voor het eitje (lekker donzig en warm) en als deze niet komt moet dat donzige ook weg. Weet niet of het zo is hoor.