moet je klaarkomen om zwanger te raken?Niet dat ik dat niet doe tijdens de sex maar vraag het me gewoon af.
Tis wel handig dat je man/vriend klaar komt Maar jijzelf hoeft niet klaar te komen, dat zaad komt hoe dan ook wel binnen waar het nodig is. Maar het is wel zo dat als je wel klaar komt, het zaad makkelijker naar binnen wordt gezogen zeg maar, maar dan moet jij dus wel na je vriend/man klaarkomen. Succes!
idd het hoeft echt niet Maar als jij na je man klaar komt helpt het je zaadjes een stukje op weg Maar in je vruchtbare dagen komt het zaad dr vanzelf ook wel zonder klaar te komen
Heb ik ook een gekke vraag. Na de sex. Dus dan is de man al klaargekomen. Lig ik altijd nog een tijdje op mijn rug. Maar dan voel ik wel dat slijm druipen en haal ik er altijd even een handdoek langs. Veeg je dan niet alles weg?
Nee hoor er zit genoeg in je om hjet maar te zeggen. Wat er uit druipt, kan zowieso niet meer naar binnen. Plassen direct na de daad kan ook geen kwaad.
ik ging zelf even met me benen omhoog liggen.. Loopt ook niet alles er meteeen uit en na 5 minuten rende ik naar de wc haha tot groot vermaak van me lief
weet je, dat wat er uitloopt is juist het 'slijm' dat de zaadjes gebruiken om 'gelanceerd' te worden. De zaadjes zijn allang binnen als dat slijm er weer uit komt lopen!
Dan heb ik ook een stomme vraag. Wat als de vrouw eerst klaar komt en dan een tiental seconden later de man?
Haha, Sweepy! Mijn man is ook zo sociaal, kan hem maar niet aan zn verstand peuteren dat ik graag een andere volgorde wil. Maar als ik mijn gezonde verstand gebruik dan zit er volgens mij ook genoeg zaad in voorvocht. Toch denk ik dat de meest ideale situatie zal zijn dat eerst de man klaarkomt en vervolgens de vrouw om alles naar binnen te helpen... Maar ja, het is nog niet gelukt, dus ik geef de vraag door aan de kenners! Succes allemaal! x
Mijn man vind deze volgorde het prettigste zeg maar Op de 'belangrijkste' dagen doen we het wel op de andere manier. Ik vroeg me gewoon af of het invloed zou hebben. Grappig dat ik niet de enige ben met deze vraag.
grappig trouwens Sweepy, we zijn beide 27 en voor ons allebei de 2e ronde, toevallig ook een spiraaltje gehad? Ik vind de volgorde ´eerst de vrouw, dan de man´ zelf ook het prettigst maar aankomend weekend ga ik hem toch toefluisteren om als eerste te komen, haha!
He goudappeltje, Ik heb geen spiraaltje gehad, ben al een aantal maanden geleden gestopt omdat ik geen pil meer in huis had. En ik moest eerst naar de huisarts om een nieuwe te krijgen omdat ik verhuisd ben en daar had ik geen zin in. . Ik had ook veel klachten en vond stoppen wel een goed idee. En dat komt nu goed uit. Ik zie dat je je eisprong ongeveer op dezelfde dag hebt als ik. Ik ga ook mijn man eerst laten komen na het weekend, ook sociaal van ons, toch? Ben benieuwd hoe het deze maand bij je gaat verlopen. Hou me maar op de hoogte. We gaan gewoon allebei voor roze deze maand!
Ik ben nog maar net zwanger maar ik ben zwanger geraakt terwijl ik altijd eerst klaarkom of soms niet eens... Dus meiden het hoeft niet