hey allemaal hier komen de mijne : -gevoelige tepels -vaak poepen -lichtelijk zere onderrug -gisteren heel erg misselijk (eind van de middag tot snachts) - weet niet zeker maar voor mijn gevoel zie je mijn aders op de borsten beter heb vanmorgen een test gedaan deze was negatief heb nu een test waarmee je 6 dagen eerder kan testen denk dat ik die morgen maar eens ga proberen ben zo nieuwschierig
Hoe is het bij jullie allemaal afgelopen? Ik ben gisteravond ongesteld geworden Hoop voor jullie dat jullie beter nieuws hebben!
Helaas ook hier zijn sinds vanmorgen de gekomen. Ik had het eigenlijk niet verwacht, maar helaas gaan we op naar de volgende ronde. Voor de rest die nog op het wachtbankje zitten
goedemorgen allemaal! ch28, wat jammer dat je ongi bent geworden,nieuwe ronde nieuwe kansen! Nathalie, voor jou hetzelfde natuurlijK! Ik heb vanmorgen een test gedaan, een matcare midstream, er verscheen na 5 min een licht roze streepje, je moest goed kijken maar hij stond er, werd niet donkerder trouwens, ik voel me ook echt een beetje raar.. Ik kan eigenlijk pas zaterdag testen maar kon het niet laten, donderdag ga ik het weer doen, hopen dat ie dan wat donkerder is, ben nu nog zo bang dat het een indroogstreepje was, hoewel deze niet roze kunnen zijn toch? Liefs jojo
Jammer dat het deze ronde niet gelukt is, dames... Jojo, dat van jou lijkt toch echt raak, dan! hopen dat de volgende duidelijker is!
ik hoop het zo, ik moet van mezelf wachten tot vrijdag met testen, dan heb ik grotere kans op een duidelijke test. Maar ik heb er nu al een paar gehad met zo'n streepje dus ik denk weleens, misschien blijven ze wel zo licht bij mij..zou dat mogelijk zijn? en kan een indroogstreepje roze zijn? Ik weet dat ontpillen enz dezelfde verschijnselen geven als zwangerschap maar ik voel gewoon dat het goed zit, ik kan het niet uitleggen, en als mijn personal pendelaar gelijk had dat zou namelijk precies kloppen! We wachten nog even af... Liefs Jojo
Hoop het ook voor je! En het lijkt me sterk dat het een indrooglijntje is, volgens mij bestaat dat niet zo. Ben benieuwd! Heb ook nog ff een vraag aan de dames bij wie de er ook zijn, ik ben namelijk erg licht ongesteld (wel licht rood) en heb af en toe echt erg krampen. Erger dan normaal en heb nog steeds last van mijn borsten en tepels (daardoor dacht ik oa zwanger te zijn) en dat heb ik anders ook nooit. Zal er allemaal wel bij horen denk ik, maar ben benieuwd of anderen dit ook hebben of ooit hebben gehad?
@ch28: Ik ben dan vanaf vanochtend weer ongesteld, maar ook nog niet heel erg. Licht bloed verlies, wel helder rood. Mijn borsten en tepels zijn ook nog gevoelig. Ik merk wel dat het nu gaat doorzetten, omdat ik vanaf vanmiddag ook weer last krijg van hoofdpijn en dat heb ik eigenlijk alleen als de doorbreken. @jojo23: ik hoop het ook voor je, maar zou proberen nu zolang mogelijk te wachten. Anders maak je jezelf helemaal gek en kost het je klauwe met geld . Ik duim in ieder geval voor je.