Heey dames, Ik ben afgelopen mei gestopt met de pil. Sindsdien duurt mijn cyclus 25 of 26 dagen. 1 dag voor alles doorbreekt heb ik bruine afscheiding. Nu zit ik deze cyclus op dag 27 en menstruatie zet niet door. Heb sinds afgelopen vrijdag gevoelige borsten. Zaterdagochtend met afvegen 1 rode veeg (minimaal) en daarna had ik niks en af en toe bruine afscheiding. Vandaag ook alleen maar bruin. Heb dit nooit eerder meegemaakt. Bij wie komt dit bekend voor en wie wil er meedenken?
Oh echt. Dit is zo raar. Heb dit nog nooit meegemaakt.Maar goed ik ga ervanuit dat het misschien wel doorbreekt. Je weet maar nooit..
Jahoor, heb ik ook weleens gehad. Hoe regelmatig je gewoonlijk ook bent, je cyclus kan zomaar eens afwijken.
Even afwachten nog! Kan een zwangerschap zijn, maar je cyclus kan ook gewoon iets langer zijn deze keer! Is niks aparts en gebeurd regelmatig! Ik hoop natuurlijk voor je dat het ‘t eerste geval is.
Heb je al een zwangerschapstest geprobeerd? Want je bent nu dus al overtijd op basis van je afgelopen cycli?