Wie heeft ook roze/rood/bruine afscheiding een paar dagen voor eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LVV117, 29 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LVV117

LVV117 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Wie heeft dit ook of kan mij helpen...
    Ik ben vanaf juli gestopt met mijn Nuvaring.
    Nu heb ik sinds die tijd een cyclus van rond de 32 dagen. Normaal en netjes dus.
    Ook elke keer een goede piek gevonden.
    Nu ben ik van 17 oktober t/m 21 oktober ongesteld geweest. Minder dan normaal maar klopte wel ongeveer met mijn cyclussen.
    Nu een week verder heb ik sinds gisteren wat roze/rood/bruine afscheiding/slijm.
    Ik zit nu in mijn vruchtbare week verwacht mijn eisprong aankomend weekend.
    Heb vanmorgen een ovulatie test gedaan en deze was negatief.
    Wie heeft dit ook gehad roze/rood/bruine afscheiding een paar dagen voor je eisprong? Moet ik mezelf zorgen maken??
    Ook erg lastig aangezien we nu geen gemeenschap kunnen hebben en dus zie ik deze maand het niet echt gebeuren om zwanger te worden.
    Dankjewel alvast!

Liefs

2. Lieverding

Lieverding Fanatiek lid

9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Ik heb dat ook voor het eerst in mijn leven, dag 16 cyclus begon het en nog steeds (8 dagen al) bezig. Het is gewoon donker rood/helder rood en kan ermee tampon vullen per dag/nacht. Het lijkt qua hoeveelheid en intensiviteit niet op ongi maar arts kon dat niet verklaren verder. een soort van ovulatiebloeding en kan voorkomen voor/tijdens/na ovulatie.
    nergens zich zorgen te maken maar sex hebben lukt niet dan he..

3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.089
    17.069
    113
    Ik had dat deze ronde toevallig voor het eerst... Dag 13+14 bloedverlies, dag 16 een positieve ovulatietest

4. LVV117

LVV117 Niet meer actief

Hoi Sado en Lieverding,

Leuk dat jullie reageren. Heel erg fijn.
    Bij mij is het sinds gistermiddag over. Dus gisteravond gezellig kunnen maken. Nu vandaag en morgen nog gezellig maken en dan ben ik een weekend weg zonder mijn man. Hopelijk is dat voldoende voor deze maand en anders zondag nogmaals.
    Hoe is het nu bij jullie? Ik heb nog geen eisprong gehad. Mijn ovulatie testen worden een beetje donkerder dus verwacht dat mijn eisprong zondag of maandag is.
    Succes deze maand.

Liefs

5. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.089
    17.069
    113
    Fijn dat het bloedverlies alweer over is!

Bij mij was het een kleine anderhalve dag (op dag 13 en 14 dus) daarna vooralsnog niet teruggekomen... Op dag 16 een positieve ovulatietest gehad. Vandaag dag 19, dus mag nog even afwachten... :p

Jij ook succes!

6. LVV117

LVV117 Niet meer actief

Oh wat spannend he dat wachten... de eerste twee weken gaan nog wel maar dan haha!
    Veel succes. Ik ga voor je duimen!!!

Deel Deze Pagina