Ik net langs de kruidvat geweest, had al gelezen op de site dat dit een veelgebruikte test is. Net gedaan en negatief Sallie, ik vind het lief van je maar 8 dagen overtijd + 2 negatieve tests lijkt me geen goed teken. Het lijkt mij dat nu onderhand genoeg hcg aanwezig is om positief te testen Mijn cyclus is echt altijd heel regelmatig, in het begin wel een keer 32 dagen gehad maar de laatste maanden elke keer netjes 28 of 29 dagen. Ik zie soms sterretjes, rommelende darmen, soms beetje misselijk en nu hoofdpijn (maar dat zal wel van het stressen zijn komen) Maar ja, ga nu natuurlijk overal op letten. pffff de tijd gaat heel langzaam op deze manier....
na meis je weet het echt nooit wie weet je je ei laat gehad er zijn zoveel vrouwen die eerst negatief teste en later positief zelfs na 5 weken pas heb ik gehoord en ik weet niet of je uberhaubt wel eens een positieve test hebt gehad, maar sommige vrouwen (wel heel uniek hoor) kregen nooit een positieve test maar wel degelijk zwanger...waarom bel je je vk niet om te vragen wat het kan zijn daar zijn ze ook voor hoor. Ik hoop dat je snel uit je onzekerheid zult zijn. Iig een dikke knuffel van mij