4 dagen overtijd en onzeker (kijk je mee?)

Discussion in 'Zwanger worden' started by happymom3, Aug 30, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. happymom3

happymom3 Lid

Jun 7, 2016
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    hello lady's

wij zitten nu in maand 3 van onze poging tot zwanger worden en de vorige keren kreeg ik mijn menstruatie netjes op de 28e dag! afgelopen zaterdag had ik ook mijn menstruatie moeten krijgen maar die blijft dus uit! vandaag zit ik dus zo'n 3/4 dagen overtijd dus heb ik vanmorgen een test gedaan! binnen de minuut kwam er (naar mijn idee) een heel licht streepje door het donkere streepje heen (het moet een kruisje zijn) zouden jullie mee willen spieken? en zeggen wat jullie bevindingen zijn?

uiteraard wil ik het allerliefste een knaltest maar ik word hier zo onzeker van dat ik bij ieder dingetje wat ik voel bijna naar de wc ren om te kijken of mijn menstruatie is begonnen! zijn er meer die na 3/4 dagen nog heel licht positief testen?

Attached Files:

2. Imona

Imona VIP lid

Feb 8, 2014
    5,301
    3,882
    113
    Ja hoor. Ik zie hem. Maar wel heel licht inderdaad over een paar dagen nog eens doen?

3. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,478
    5,838
    113
    Ik zie inderdaad een heel licht streepje, alleen ik vind zelf plustesten nooit zo fijn om af te lezen. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik hem voor 3 of 4 dagen overtijd wel heel licht vind. Kan het niet zo zijn dat je later je eisprong hebt gehad?

En misschien kun je die van de Kruidvat 2 voor 5,- doen. Die zijn gevoeliger en ik denk dat in geval van een zwangerschap deze al een duidelijker streepje geven. Dan kun je ook mooi de eventuele oploop zien ;)

4. happymom3

happymom3 Lid

Jun 7, 2016
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi ik wilde al reageren op het stukje "eerder" maar ik zie dat je hem hebt aangepast!

ik denk idd ook dat ik hem dan later gehad heb of dat de bevruchting langer duurde ofzo maar of dat een gedachte is of dat ik dat gewoon hoop dat weet ik nog even niet....

5. happymom3

happymom3 Lid

Jun 7, 2016
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ga hem zeker weer herhalen....mocht ik zwanger zijn zal die vanzelf donkerder worden en het liefst doe ik iedere dag een testje maar daar maak ik mij zelf alleen maar onzekerder van :(:(

6. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,478
    5,838
    113
    Ja, ik was weer met 10 dingen tegelijk bezig haha. Heb je vandaag nog weer getest? Ik hoop voor een mooie oploop.

7. happymom3

happymom3 Lid

Jun 7, 2016
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb vanmorgen om 8 uur de huisarts gebeld om na vraag te doen! zij gaf aan dat een streepje positief is vooral ook omdat het binnen de minuut zichtbaar is! maar als het mij gerust zou stellen mocht ik mijn plasje wel komen brengen!

kort daarna belde ze me op om me te feliciteren!!! bij hun was een heel mooi streepje te zien!!!

#happyyyy

8. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,478
    5,838
    113
    Wat fijn, gefeliciteerd!!!

9. Besco

Besco Fanatiek lid

Jun 2, 2016
    1,154