wie heeft dit ook eens gezien?

Discussie in 'De lounge' gestart door Violet32, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    buiten in het zonlicht wel. Net of ze in de buurt aan het bellenblazen waren

2. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Ik geloof absoluut wel in orbs. Ik zie ze soms ook met het blote oog.
    Voel sowieso vaak 'aanwezigen' laat ik het zo maar even zeggen.
    Heb laatst zelfs voor het eerst echt een persoon zien staan in mijn zoontjes slaapkamer. Ik dacht dat ik dat doodeng zou vinden, maar het voelde heel erg goed. Lijkt wel of ik het aan het ontwikkelen ben.
    Dus om op je vraag terug te komen: ja ik heb dit ook wel eens gezien.
    Stofdeeltjes fotograferen kan heel goed, dan is het bolletje egaal. Orbs hebben vaak patronen en/of ringen.

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

dat kan. daarom is het moeilijk te zien of het echt orbs zijn of stofdeeltjes (vaak zijn het stofdeeltjes idd)

@ts zou het ook eng vinden. Ik krijg daar de creeps van. Heb je het idee dat er iets is in jullie huis?

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Daar is een keer een hele documentaire over geweest op discovery en dat zijn gewoon stofdeeltjes (en die zijn perfect rond op de foto), danwel een bepaalde lichtval. ;)

5. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik weet niet of je een stofdeeltje of een 'orb' hebt gezien, maar ik geloof wel dat een entiteit/geest/energie, of hoe je het ook wilt noemen, niet persé als een persoon hoeft te verschijnen.
    Als je dood bent heb je geen lichaam meer...dus hoef je je ook niet meer zo te 'tonen', lijkt mij.

Toen ik in je openingspost je onderschrift las, dacht ik ook meteen: misschien is dat haar overleden kindje wel geweest. Is wel een mooie gedachte toch?

6. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    @mammie van Roy
    Dat je dat niet eng vond, ik vond dit al een hele gewaarwording, was het een bekende?

@ellen
    Nee dat idee heb ik niet, niet inde zin van "er staat iemand achter mij" maar wel dat er iets is niet negatief overigens.

@Mikki77
    Ja zou idd wel mooi zijn, misschien is dat ook wel zo toch is dat niet t eerste wat ik dacht mss vind ik t lastig om mn zoontje als een "bolletje" te zien hihi

7. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    Ik houd me effe pur sec bij jouw vraag ipv op allerlei anderen te gaan reageren ;)

Ja, ik heb zoiets wel eens live gezien en ja, ik geloof/weet dat dit de aanwezigheid was van een familielid aan gene zijde. Ik vond dit heel bijzonder, omdat ik de aanwezigheid van zielen/entiteiten normaal gesproken alleen voel of op de een of andere manier 'weet' dat ze er zijn op dat moment. Mijn helderziende/-voelende/-horende zus bevestigde op dat moment dat hetgeen ik op dat moment waarnam klopte met hetgeen zij zag (eh...kun je het nog volgen? ;))

Ik weet het natuurlijk niet zeker, ik was er immers niet bij, maar toen ik las dat je partner gelijk zei/dacht dat het jullie overleden kindje was, kreeg ik een intens 'JA'-gevoel :)

8. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    He chipske, bedankt voor je reaktie, wat mooi dat je er zo n goed gevoel bij had! Mss is het wel echt zo en spelen ze met elkaar in zn dromen dat zou mooi zijn he?
    T valt me op dat best veel mensen dingen voelen of zien, ik moet zeggen dat ik me daar nog niet helemaal voor open durf te stellen, ik vind t nog een beetje eng snap je?

9. Wat stellen die orbs voor?Doen ze wat? heb er nooit van gehoord gehoord.
    Enne...dingen bullshit noemen kan echt niet hoor! ook al geloof je er niet in er zijn wel anderen die dit doen,beledig ze niet.

10. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    ik geloof er ook wel in, maar nu durf ik nog amper naar beneden en de hondjes uitlaten:D

een vriendin van mij heeft eens een foto van haar zus gemaakt en op de foto zag je in haar nek ook een bol (orb) en als je inzoomde zag je er ook een figuur in (een gezicht) was ook best eng:)

11. Mammie van Roy

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Nou ik zat in de auto en ik reed voorbij ons huis en ik keek naar mijn zoontjes kamer. Toen zag ik helemaal in het wit een man staan voor het raam. Ik schrok even, maar verder niks, heel raar.
    Mijn vriend weet dat ik dingen voel (en nu dus ook zie) en ik zei dat hij me niet bekend voorkwam.
    Toen zei mijn vriend, beetje gezette man met een petje op? (klopte precies!!). Zijn opa ziet/zag er zo uit, dus we gaan er maar vanuit dat hij het was...

12. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Mijn zusje is ook erg gevoelig voor dat soort dingen, ziet ook 'mensen'. Ze heeft een keer een foto gemaakt van haar achtertuin omdat ze het gevoel had dat daar iets was. Het was een heldere nacht, geen mist of regen ofzo. Op haar foto stonden honderden bollen, de foto daarna nog veel meer. Het leek wel of het enorm sneeuwde! Meteen daarna heeft haar man een foto gemaakt en daar was niets op te zien!
    Ik geloof er dus we in hoor!
    Mijn zus ziet ze ook wel met het blote oog trouwens.

13. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    Ik geloof hier ook wel in.
    De docu op discovery heb ik ook gezien en daar zit wel wat in.
    Want tijdens de verbouwing van Femke de kamer staan er dankzij het stof heel veel dezelfde bolletjes.

Maar op deze foto zie ik iets, waar ik toch echt mijn vraag tekens bij heb.....

Ik zit hier bij mijn broer op kraamvistite van mijn nichtje. Op mijn haar zit een bol, maar ik ben benieuwd wat jullie in die bol zien?

Bekijk bijlage 79402

14. Mammie van Roy

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Het lijkt wel een oog

15. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    Hoi hoi,
    @ mammie van Roy tjeemig dat lijkt me echt eng ook al is het je vriend zn opa. Maar goed t is wel fijn dat er van de andere kant ook op je zoontje gelet word toch?
    Heeft je zoontje m weleens gezien denk je?

@ilonaa t lijkt idd een oog, als ik goed kijk lijken het wel 2 ogen apart hoor!

16. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    @ josianne, iedereen mag idd zelf bepalen wat ie ervan vind maar ik vind dat je gelijk hebt hoor! bedankt!

@brenjomi , was het een bekende?

17. Lyst

Lyst Bekend lid

29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Ik heb die documentaire toevallig ook pas geleden gezien
    Die uitleg die ze daar geven lijkt heel logisch
    Dus ik weet niet wat ik ervan moet vinden...

Lastig hoor

Ik zie ongeveer dit:
    Bekijk bijlage 79490

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ilonaa: ik zie ook heel duidelijk een oog... en het lijkt wel of ik nog een kleiner oogje daarboven zie..

19. gimena

gimena Niet meer actief

#59 gimena, 17 jun 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 jun 2010
    zie een oog en een wenkbrauw

20. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ik weet nooit zo goed wat ik van dit soort dingen moet denken.

Sommige mensen die hier in geloven spreken zichzelf vaak heel erg tegen en kunnen de meeste dingen ook niet verklaren.
    Dus waarom geloven ze in iets waar geen bewijs voor is?

Maar bij die foto zie ik ook een oog.

Deel Deze Pagina