Zwanger na zoontje met Down

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door 2boyss, 29 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2boyss

2boyss Actief lid

29 jan 2015
    133
    13
    18
    NULL
    NULL
    #1 2boyss, 29 feb 2016
    Laatst bewerkt: 29 feb 2016
    Ik heb afgelopen vrijdag positief getest en de laatste dagen wordt de streep steeds dikker :). Ik ben er echt wel heel blij mee, maar ik vind het nu toch wel heel spannend.

Ons zoontje uit 2014 heeft het syndroom van Down en ik ben zo bang dat we weer een problematische zwangerschap krijgen. Kan er helaas nog niet echt vrijuit van genieten.

Zijn er hier moeders die weer zwanger zijn geworden na een probleemzwangerschap en hoe zijn jullie hier mee omgegaan?

2. Zonnetje80

Zonnetje80 Bekend lid

28 apr 2014
    630
    1
    16
    Belgie
    Hoi, wat een heftig verhaal, ik hoop dat je nu een fijne zwangerschap zult hebben.
    Misschien staat jouw vraag niet in het juiste topic, ik weet niet of de ervaringsdeskundigen jou hier gaan vinden 😉

3. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Heey meid wat spannend! Ik wou dat ik je vraag kon beantwoorden maar helaas na het overlijden van ons zoontje nog geen goede zwangerschap gehad. Bij ons zal het ook nooit meer zorgeloos zijn en dat moeten we denk ik helaas maar gewoon accepteren. Heel veel sterkte met de onzekerheid

4. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hier een meervoudig gehandicapte dochter (genetische afwijking) en we zijn ondanks dat er geen vlokkentest mogelijk was toch voor een tweede kindje gegaan. Moesten helemaal wachten tot de GUO met 20 weken en nog eens met 22 weken om haar hersenen te kunnen bekijken. En alles was gelukkig goed! Het was heel spannend en tot het allerlaatste moment durfde ik niet helemaal ervan uit te gaan dat dit meisje wel gezond zou zijn. Maar het was allemaal in orde. :) gefeliciteerd! Ik duim voor je dat dit kindje helemaal gezond zal zijn en dat je een fijne zwangerschap mag hebben!

5. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Hoi, hier tot nu toe alleen maar miskramen en een vroeg geboren zoontje die na 11 dagen is overleden. Nu 11 weken zwanger. Onbezorgd zwanger zal ik nooit meer zijn, nu probeer ik iedere dag te nemen zoals hij komt. En hopen op een positieve 20wk - echo (alles wat daarvoor bekeken wordt, kan ik niet zoveel mee).
    Gefeliciteerd en heel veel succes.

Deel Deze Pagina