irritante zus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cindy1979, 6 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo, ik moet even mijn frustraties kwijt.
    Wij zijn sinds juli 2009 bezig om een kindje te krijgen. We hebben het tegen niemand verteld.
    Nu kwam mijn zus dat ze gestopt was met de pil.
    Nu heeft ze elke maand kwaaltjes, dan heeft ze buikpijn, dan denkt ze dat ze bandenpijn heeft terwijl ze niet zwanger is, maar ze heeft het er echt continu over.
    Ik vind het niet leuk dat ze met die verhalen bij mij aankomt, maar ik wil haar ook niet vertellen dat wij bezig zijn en het niet wil lukken.
    Ik gun het haar echt wel, maar ze is nog niet zolang geleden gestopt met de pil en heeft haar cyclus nog niet op orde dat ik begrijp. Ik durf daar ook niet op in te gaan want dan heeft ze vast door dat wij er ook mee bezig zijn en dat wil ik echt voorkomen.
    Ik heb ook geen echte supersterke band met mijn zus, we hebben geen ruzie dat ook niet maar toch.....het irriteerd me wel.

Zijn er meer mensen op dit forum die in zo'n situatie zitten????

Liefs cindy

2. knuffelbeertjuh

3 mrt 2009
    60
    9
    8
    Vrouw
    Heey

Nee bij mij is het niet me zus. Wij hebben sinds maart besloten dat we graag een brusje voor ons zoontje daniel willen.Alleen willen wij dat ook stil houden tot dat ik een positieve test in me handen heb en tot we weten hoever ik ben. Maar voor me houden kon ik dat niet want is gewoon leukk. Ik heb het dus aan me beste vriendin vertelt gelijk en nu vertelt ze me net dat ze 12w en 2 dagen zwanger is. En als ik dat zo uitreken is ze zwanger geworden begin mei:S:S Terwijl ze eerst nog niet aan een 2de moest denken:S:SZo ging het ook bij de 1ste. Ik vertelde der eind maart dat ik zwanger was en halverwege mei vertelde me ze dat ze ook zwanger was:S

3. luna25

luna25 Actief lid

12 jul 2010
    214
    0
    0
    verzorgende ig in een verzorginghuis
    woonzaam in gelderland
    hey meid

kan me voorstellen dat dit een lastige situatie is .
    misschien kan je aangeven datje het niet prettig vind iedere maand het zelfde te horen doordatje er niets mee kan.
    je kan weinig voor haar doen misschien kan je hethier op gooien

dan geef je niet prijs datje zelf ook aan het proberen bent

heb gelukkig alleen maar jongere broers dus die zijn er nogniet mee bezig :)

suc6 meid

xx luna

4. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Waarom vertel je het niet aan je zud? Jullie hebben een sterke band toch? Het is vaak niet vervelend bedoeld wat mensen er wel eens uitkramen. Ze zijn zich er vaak niet eens van bewust.

5. RubyRed

RubyRed Lid

15 jul 2010
    86
    0
    0
    Verzorgende IG
    Spaubeek
    wat een rotsituatie,
    is natuurlijk ook rot om het steeds te horen als het zwanger worden niet meteen wil lukken.
    Mischien kan je gewoon eens tegen je zus zeggen zullen we het eens over iets anders hebben.
    Of je zegt haar gewoon je kan zo weinig voelen en al helemaal geen bandenpijn en dat het waarschijnelijk ook van het ontpillen is.
    Succes ermee!
    en ook met het zwanger worden!

xx

Deel Deze Pagina