Hallo, Ik zie het even niet meer zitten heb al een paar dagen last van bruine afscheiding heel weinig en alleen bij het afvegen, vanmorgen toen ik naar de w.c. ging was het heel helder rood nu is het weer licht bruin. ben nu zo ongerust ben zo bang dat het misgaat heb wel een beetje buikpijn maar niet heel hevig eigenlijk vrij normaal. ik denk als het nou misgaat zou je zeggen dat moet het bloedverlies wel doorzetten toch? Wie kan mij een beetje geruststellen en wie heeft dit ook wel eens meegemaakt? ben zo bang dat het misgaat. groetjes
Hoi Hen Jel Een beetje bloedverlies en afscheiding hoort er bij. Zolang het een beetje is moet je je niet zorgen maken. Het hoort dan nog steeds bij de innesteling van de embryo. Is de afscheiding echt ongewoon veel en verlies je meer bloed dan dat je normaal bij je menstruatie doet EN gaat dit gepaard met hevige krampen, dan moet je de dokter raadplegen. Is dit niet aan de hand moet je je niet druk maken. Veel afscheiding ( die daarbij ook nog naar ruikt) kan ook duiden op een schimmelinfectie. Dit komt heel erg vaak voor bij zwangeren aangezien je PH waarde van je vagina verandert. Ook dit is heel simpel te verhelpen door naar je huisarts te gaan. Succes.
Ik heb het 3x gehad tussen week 9 en week 12. Je schrikt je het apezuur. Maar zolang je geen heftige krampen heb en stolsels verliest, zei mn Vk, dat het er bij kan horen... Je wordt beter doorbloed daar beneden en kan door o.a. hoesten, niesen, persen bij poepen en sex een adertje laten knappen daar!
ik heb het nu ook 3 keer gehad, mede door het vele bukken op het werk denk ik je schrikt wel evetjes, maar je hoeft geen zorgen te maken als het ook zo weer over is, vervelend is het wel!
Vanaf week 10 tot week 14 heb ik het ook een aantal keer gehad, was niet bruin maar heel helder rood, en ook alleen bij afvegen. Ik ken je angst, maar het hoeft echt niet mis te gaan, bij ons gaat ook nog alles goed...kan door vele oorzaken komen, probeer je niet te druk te maken! Mijn vk zei als het echt mis zou gaan zou je al snel veel meer buikpijn moeten hebben en zou het doorzetten...zolang het hierbij blijft is er niks aan de hand.