nou zal ik maar als eerst beginnen. heb wel symptome zoals ongi gevoel, zere tepels en blauwe aders over me tepel. en vooral sávonds een opgezette buik. maar moet denk ik nog een week wachten. heb me ei wel eerder gevoeld maar wacht nog een weekje voor de zekerheid.
ik heb lichte hoordpijn. en ook ongie krampjes! last van me liezen. en steekjes bij me tepels. heb ook waarschijnlijk me ei eerder gehad. dus nog ma wachten
ook ik hier alle symptomen ben nu ik zit te typen ook inees misselijk pfffffffffffff zou het dan nu zo zijn of moet ik nog even wachten met testen ben zo bang dat het negatief is droge ogen en mond gevoel dat ik ongi moet worden krampen 5 dagen geleden leek het wel of er kabouters aan mijn eierstoken hingen dat is nu over,hoodpijn maandag op me werk duizelig ging bijna van mijn stokje ik ga morgen testen als ik dan niet ongi ben spannend duim ook voor jullie
He dames, Ik heb net positief getest en had door de symptomen al het gevoel dat het nu wel eens raak zou kunnen zijn. Zijn deze ronde trouwens begonnen met ovuluatietesten en dat heeft dus gewerkt! Hierbij mijn symptomen; - met vlage misselijk, vooral s'avonds - snel moe, vooral na een dag werken - veel plassen - romelig gevoel in buik - last van mijn darmen, obstipatie - nu sinds 2 dagen hoofdpijn - last van mijn borsten, steekjes in de borsten vooral aan de zijkanten.(geen last van mijn tepels) Moest eigenlijk nog wachten tot morgen maar heb net de gok maar gewaagd en natuurlijk super blij. Nu hopen dat het zo mag blijven. Iedereen succes!
hoi meiden, ik heb ales alles goed is gegaan mn innestelling 1 deze dagen gehad ik heb 2 dagen terug 's avonds ontzettende krampen gehad met daarbij misselijk. en zonet had ik een vlekje bloed(sorry voor die woorden) maar moet nog niet ongi worden. ik heb me ook nog nooit zo raar gevoeld met de buik krampen en noem maar op. wat kan dit zijn? misschien iets positiefs? liefs
chrisss spannend meis ga duimen voor je, hoop dat je morgen een positieve test mag vast houden. Zonnetje79 gefeliciteerd echt super lekker genieten nou
ik heb vrijdag getest en hij was negatief ik heb met senitest getest,ik ben nu ook nog steeds niet ongi,wel raar ben normaal altijd stipt om de 32 dagen.mijn moeder en mijn vriend zeggen allebei dat ik zwanger ben,omdat ik zaterdad alweer in een winkel ineens heel misselijk werd en toen begon ik te zweten en viel bijna flauw.ik denk dat ik morgen maar eens naar de huisarts ga ik wordt gek van wachten. en hoe is het bij jullie al wat posotief getest zonnetje79 gefeliciteerd!
nee ik durf niet te testen stom he! ben gewoon bang dat hij weer negatief is mijn moeder zei dat mijn zus ook pas een week later kon testen,maar we zien morgen wel bel gelijk om 8 uur op
he hoi,net naar de huisarts geweest,en hij dacht aan een zwangerschap.maar maak me nog niet blij eerst maar testen,ik moet dus morgen vroeg mijn ochtendurine heen brengen ,ze controlen dan ook gelijk op eventuele blaasontsteking als het geen zwangerschap is.ik ben nu dus best blij dat ik heen ben gegaan. hij zei dat je eigenlijk nooit zovroeg moet testen je kunt het best 5 dagen ongeveer wachten naar je nod want dan is er genoeg hhg in je urine . de meeste vrouwen testen te snel volgens hem. hij stelde me echt op mijn gemak en zei ook dat het natuurlijk iets anders kan zijn en hoe staat het bij jullie!
Hier ook een met klachtjes - snel moe, lig s'avonds vaak knockout op de bank en val dan als ik niet uit kijk in slaap. - ijskoud steeds. - af en toe misselijk. - krampjes. - vol gevoel in onderbuik. - slaap slecht. - wit/gelige afscheiding. - beetje last van mijn borsten, niet de tepels. - lichte hoofdpijn af en toe. - ongi gevoel. Best een lijst he haha. Misschien woensdag testen als ik geen spotting krijg en mijn temp blijft hoog.
idd is een lijstje haha maakt allemaal niet uit ik hoop echt dat je zwanger ben! laat het hier nog wel even weten xxx gimena