Oehhh, zeker nooit iets vergeten? En zo wel, dan neem je zeker ook geen hulp aan als iemand je uit de brand van 60 euro kan helpen?
Ik ben het idd ook wel eens vergeten en dan neem ik de consequenties het is gewoon stelen en liegen. Ja toch? Je heb niet betaald dus.... dan een boete.
Dat is dus precies de reden dat het lang niet altijd kwijtgescholden wordr. .. Mijn kattige reactie was trouwens alleen op de Spoed! en niet perse op het niet opletten... Hier ben ik alleen zo dat ik denk: tja klote had ik maar beter op moeten letten. . Eigen schuld dikke bult. .. Het is mij echt wel eens gebeurd! Thank God dat ze nu die kenteken dingen hebben. .. Maar je kan het idd best proberen En dan niet met andermans kaartje want dat vind ik echt not done.
Ik zou het gewoon proberen, kan iedereen wel eens overkomen. Maar dit is nou niet bepaald een spoed topic...
Dus als jij dan een kaartje aangeboden krijgt van een andere moeder, omdat je zo vreselijk baalt en altijd netjes betaalt weiger je die? Ik ben best bereid te betalen als ik bewust geen kaartje koop maar je mag hulp best aannemen in een lullige situatie vind ik.
Ik heb het zelf nooit meegemaakt dat ik dan een kaartje aangeboden krijg. Misschien dat je dan in die situatie wel snel genijgd ben om ja te zeggen. Maar ik zou het zelf sowieso niet aanbieden.
Niet alles gelezen, dus zal vast al vaker gezegd zijn maar als je het bonnetje nog hebt kun je bezwaar maken. ik had vorig jaar Perongeluk het bonnetje in mijn tas gedaan. Dit eerlijk verteld en met opsturen van het bonnetje is de boete kwijtgescholden. Ze vertelden toen wel dat ze ook kijken naar hoe vaak iemand al een boete heeft gehad.
Inderdaad bezwaar maken, je hebt toch gewoon betaald? Het verbaasd me dat sommige zo makkelijk over hun geld denken, dus jullie betalen liever een bekeuring door een stom foutje waar je tenslotte wel voor betaald hebt terwijl je voor dat geld ook een leuk dagje met je gezin weg zou kunnen?
niet geschoten is altijd mis dus ik zou wel bezwaar indienen, met bewijs erbij, ik denk dat sommige reacties lullig zijn vanwege je SPOED in de openingstitel
Eerlijk zeggen dat het kaartje op de grond is gevallen in alle haast. Foto erbij doen van het betaalkaartje
Ik zou wel eerlijk zeggen dat t kaartje op de grond was gevallen en je door de drukte er niet meer opgelet hebt. Denk wel dat ze het kwijtschelden, je hebt ook nog je pinbewijs. Succes!