Niet geschoten is altijd mis - je hebt het bonnetje nog. Schoonzusje had hetzelfde en heeft t teruggekregen.
Hier bijna hetzelfde, bonnetje weggewaaid en parkeerwachter was net een boete aan het uitschrijven. Hij zei inderdaad ook dat hij het niet meer terug kon draaien, maar een ander stel parkeerwachters stond er toevallig bij (ze waren met zijn vieren), en gaf aan dat hij niet moeilijk moest doen en het gewoon terug moest draaien. Het kan dus wel!!
Allereerst: wat is hier spoed aan? Voor de rest: ik zou wel bezwaar aantekenen, want je hebt tenslotte betaald en kunt dat aantonen. Maar dan wel eerlijk zijn, dat je bonnetje op de grond gewaaid was. Misschien dat het dan kwijtgescholden wordt
Als jij je kenteken moest invoeren bij de parkeerautomaat het gebruiken als bewijs en bezwaarschrift indienen.. Heb je niet je kenteken erbij moeten invoeren, dan zal je het denk ik toch moeten betalen.. p.s. wat reageren sommige bot zeg jeetje.. het kan iedereen overkomen hoor..
halfords verkoopt van die klemmetjes die je op je raam kunt plakken, en daar kun je het bonnetje achter doen. Of je legt er net als mij altijd een muntstuk op (aan de zijkant natuurlijk) zodat hij niet kan wegwaaien.
Wat een reacties weer zeg sjonge. Leef en laat leven! Niet geschoten is altijd mis! Ik zou bezwaar maken met bewijsstukken en wie weet..
Gewoon bezwaar maken en je bonnetje daarbij als bewijs gebruiken. Neem aan dat daar een datum en tijd op staat. Hier ook wel eens gehad en boete is gewoon ingetrokken
Dito hier . Had netjes een bonnetje gekocht en voor het raam gelegd. Om een of andere manier (mss via tocht bij het uitstappen of zo) lag het omgekeerd en dus boete. Heb bezwaar aangetekend bji de stad Den Bosch, met kopie van het bonnetje en boete is vervallen... Mss hielp het dat ik uit BE kom, maar toch, was anders erg zuur, temeer omdat ik de goedheid had om 4 collega's mee te nemen.