Hallo Ik vroeg me eigenlijk af vanaf wanneer jullie kwaaltjes minder werden Zoals misselijk, duizelig, lusteloos, ,moe,slechte stoelgang? Ik heb het erg met vlagen nu. Lig soms ineens paar dagen plat van de misselijkheid en overgeven. en ben 2 keer flauwgevallen. Zijn er meer die het op en af hebben of?
Nou mijn kwaaltjes zijn niet 'minder' maar 'anders'. Misselijk ben ik niet meer, maar wel nog moe en als ik veel loop of doe op een dag, dan ben ik ook fysiek echt moe. Plus ik zit helemaal vol lucht en ik moet standaard overgeven als ik wakker word, terwijl ik niet misselijk ben. Enne die stoelgang die zal alleen maar erger worden als ik alle verhalen moet geloven!
Niet alle verhaaltjes geloven 8) , heb nergens last van. Veel vezels eten en genoeg drinken! Mijn ergste klachten van misselijkheid en moeheid verdwenen "pas" met 17 weken. Nu krijg ik het nog terug als ik mezelf overvraag; dan moet ik even het gas eraf halen zeg maar en wat rustiger aan doen. Sommige vrouwen hebben heel hun zwangerschap nergens last van, anderen blijven heel hun zwangerschap last houden... Maarre, als je flauwvalt, moet je dan niet eens je bloed en bloeddruk laten checken of heb je dat al gedaan? Liefs Monique
Ik val ook flauw, als het ergens warm is en ik moet staan. Mijn ijzer is perfect en mijn bloeddruk ook, dus dat is het niet. Het hoort er gewoon bij denk ik! Ik heb ook geen 'last' van mijn stoelgang maar iemand die ik ken had het wel en daarbij werd het erger naarmate de zwangerschap vorderde.
Dat is geen verhaaltje, dat is per lichaam verschillend. Ik eet de hele dag niks anders dan vezels, drink zoveel mogelijk (+ paar glaasjes Roosvicee Laxo) en mag blij zijn als ik elke dag naar de WC kan.
Ik zei niet dat het voor iedereen met wat extra vezels en vocht opgelost is... Ik reageerde alleen op de zin van Skatje dat de obstipatie "volgens de verhalen" alleen nog maar erger gaat worden. Ik bedoelde te zeggen dat er geen standaard verhalen zijn van hoe iets verder gaat verlopen. Is voor iedereen verschillend. Liefs!
Mijn misselijkheid is sinds een klein weekje (bijna) verdwenen.. Moeheid, duizeligheid, humeurigheid etc is echt niet verdwenen..
Hoi hoi bij week 13/14 verdween alles bij mij als sneeuw voor de zon en kon ik weer eten was ik niet misselijk meer en ook niet zo moe meer! Maar mijn stoelgang is nog wel slecht. Ik eet veel kiwi's, drink veel sinasappelsap en veel bruin brood.
Met week 11 was de misselijkheid en de ergste duiziligheid verdwenen. Ben nog wel heel moe en mijn stoelgang is een ramp helaas.
Mijn stoelgang is inmiddels weer behoorlijk genormaliseerd. Ik let er nog steeds op dat ik genoeg vezels eet, maar dat deed ik een maand geleden ook en toen zat het nog zo vast als iets De misselijkheid is inmiddels ook minder, moeheid is helaas gebleven al voelt dat nu wel anders.
Ja ben gelukkig niet meer flauwgevallen miffy 77. ben nog wel duizelig dus sta wel rustig op enzo. Ik had de verloskundige er al over gesproken die zei dat je er weinig aan kon doen. Drink wel af en toe nu een glaasje roosvicee ferro/. Ik heb 10 maart mijn eerste afspraak. Dan kijken ze toch even me na.
Ik ben nog steeds af en toe misselijk..Vooral als ik geen goeie nachtrust heb gehad blijf ik de hele dag misselijk en overgeven....Enne moeilijk stoelgang..Moet eerlijk zeggen dat ik nu helemaal geen last meer van heb opluchting, want was tot een week of 20 een drama...Enne moe, het word alleen erger...Pfff Dus het is inderdaad verschillend..De 1 heeft helemaal geen kwaaltjes en de ander te veel om op te noemen...