op eisprong dag geklutst, toch een meisje???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door moedertje3, 25 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moedertje3

moedertje3 Actief lid

7 okt 2006
    204
    0
    16
    Wie heeft dat meegemaakt dat je op de eisprong dag heb geklutst (of een dag ervoor) en het toch een meisje is geworden??

Ik heb namelijk gelezen dat de vrouwelijke spermacel langzamer is maar langer leeft en de mannelijke sneller is en 24 a 48 uur leeft

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Geen idee, maar het blijft een kansrekening, dus je kunt hier nooit "rechten aan ontlenen"...;):D

3. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    :D:D Lijkt me onzin ;)

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dat klopt wel, dat vrouwelijke cellen langzamer zijn en langer leven, maar dat zegt niet dat als je voor eisprong klust het een meisje is en erna een jongen.
    De kans schijnt wel wat groter te worden op een kind van dat geslacht, als je je daaraan houdt, maar het blijft een iets grotere kans. Het is geen exacte wiskunde ofzo... ;)

5. Mayon

Mayon Niet meer actief

Vind het wel grappig, geKLUTST ;)

6. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb geen idee. Heb nooit bijgehouden wanneer ik m'n eisprong had en ik heb ook geen idee wanneer m'n kinderen verwekt zijn.

De kans op een meisje is misschien iets kleiner tijdens of voor de eisprong, maar lang geen 0% hoor.

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    volgens mij is de verdeling iets van 52% een meisje en 48% een jongetje... dus het blijft afwachten...

Deel Deze Pagina