KV2v5 later posititief: wie heeft er ervaring mee?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pin, 15 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pin

Pin Lid

4 mrt 2012
    71
    0
    6
    Gelderland
    Ha dames,
    Word een beetje gek hier, wat een onzekerheid!
    Vanochtend een KV2v5 test gedaan, na 5 minuten: negatief
    Kijk ik een kwartier ofzo later op dat ding, staat er wel een (licht, maar goed zichtbaar) streepje! Nu een paar uur later is t streepje nog steeds dezelfde kleur/sterkte, zal ik maar zeggen..
    Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt met een KV2v5, dat er na een tijdje een streepje verschijnt.. Hoe zit dat met jullie? ervaring mee?
    kan het zijn dat mn HCG nog heel laag is, dat de test daarom zo laat wat aangeeft?
    Pfffff.... om gek van te worden!

Alvast bedankt voor jullie reacties meiden!
    Liefs, Pin

2. vlindertj

vlindertj Lid

31 mei 2012
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die kruitvat testen zijn laatste tijd zo raar iedereen heeft daar last van dat ze later dan 5min positief worden,afgelopen maand had ik dat ook 2dagen voor nod licht positief getest toen besloot ik om op nod weer te gaan testen. En op nod werd ik wakker en was gewoon ong geworden. Maar er zijn er ook bij die dat hebben en toch zzwanger waren,dus ik zou gewoon over paar laagjes nogmaals testen maar. Ik hoop en zal voor je duimen dat je wel zwanger bent.

3. Pin

Pin Lid

4 mrt 2012
    71
    0
    6
    Gelderland
    Ok.. balen joh! Dacht dat die KV2v5 zo betrouwbaar waren.. dan wachten we nog maar even af..
    Ik weet niet precies wanneer mij NOD is, ik gok op vandaag, omdat ik een dag of 15 geleden vruchtbaar slijm had, maarja, kan ook zomaar anders zijn..
    Geen bloed geeft moed! zullen we maar zeggen..

Liefs

4. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Hmm vreemd, je hoort het idd steeds vaker. Hopelijk pakt het voor jou positief uit, ik zou morgen of overmorgen nog ff een keer testen.

5. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Ik heb dat ook gehad. Een week later had ik een mk. Duits jammer genoeg ook ben geen goede ervaringen mee

6. Wolkje86

Wolkje86 Actief lid

15 mrt 2012
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het toevallig gister ook voor het eerst gehad, erg vervelend want je krijgt er toch een beetje hoop door. Maar vanmorgen op nod zwaar negatief getest :(

7. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Ik heb dit gehad.
    24 januari getest; niks te zien. Hadden het druk dus test laten liggen. Kijk ik uur later; ja hoor een streepje.

Volgende morgen een positieve en dag erop helemaal knal :D
    Zoals je ziet inmiddels ruim 23 weken zwanger ;)

8. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Ik heb het ook, vandaag heb ik een lichtere uitslag als gisteren maar wel binnen de tijd in plaats van erbuiten.

9. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Ik heb het ook gehad. Binnen de 5 minuten niets en zo een 20 minuten later zag ik een heel licht streepjes (echt super licht hoor), dag daarna beter zichtbaar en die 2 dagen daarna nog beter zichtbaar en inmiddels ruim 10 weken zwanger.

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik ben overgestapt op de uiterstgevoelige midstream van zwanger en kids... die KV zijn er na "verbetering" niet beter op geworden

11. Pin

Pin Lid

4 mrt 2012
    71
    0
    6
    Gelderland
    Pfff...Ik weet niet of ik nou hoopvol moet zijn of juist niet, als ik zo jullie verhalen lees, meiden!
    We gaan vanavond op vakantie, dus neem ik maar een stel testen mee en gaan we het er dit weekend maar weer eens op wagen!
    Ben er gewoon zenuwachtig van, hahaha

Liefs

12. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    heb je een foto van de test?

13. Pin

Pin Lid

4 mrt 2012
    71
    0
    6
    Gelderland
    hij is gemaakt ruim een uur na t afnemen, maar denk dat het streepje niet veranderd is sinds na die 20 min (donkerder ofzo), maarja, twijfel ook wel...

kunnen jullie t streepje zien?

liefs

Bijgevoegde bestanden:

14. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Lijkt op de mijne van gisteren! Heb je vandaag al getest? of is deze van vandaag?

15. Pin

Pin Lid

4 mrt 2012
    71
    0
    6
    Gelderland
    Deze is van vanochtend.. Morgenochtend zal testen niet echt handig zijn, omdat we dan onderweg zijn, zal er wel geen bal kloppen van mn 'ochtend'urine
    zou wel mooi zijn als ik, net als jij, ook iets te zien krijg na 5 minuten, ipv ruim erna!

liefs

16. vlindertj

vlindertj Lid

31 mei 2012
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zie wel een streepje ziet er wel positief uit

17. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Vind het streepje nog behoorlijk duidelijk ook.
    Mijn eerste 'te late' streepje was stuk lichte nog.
    Ik hoop in elk geval voor je dat hij duidelijker word met de dagen!

18. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Het is nu wel al de zoveelste vraag die ik lees over de kv die later positief werd.... Ik hen het dus ook weleens gehad en had toen echt een knalgeelst, die dag ook bloedgeprikt en hcg was er niet. Niet zwanger dus.

Ben benieuwd, heb je er niet nog een liggen :d?

19. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    O dat lijkt er sarcastisch te staan, maar bedoel: het verbaasd me dat er zoveel vragen zijn over de kv die na afleestijd dus positief wordt...

20. Wolkje86

Wolkje86 Actief lid

15 mrt 2012
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Pin: Ik zit ook in de zenuwen, mijn test van gister leek op die van jou, maar wat ik al eerder zei vanmorgen negatief, normaal gesproken had ik nu al een dagje ongesteld moeten zijn maar nog niks te bekennen?!
    pppffff om GEK van te worden!!

Deel Deze Pagina