Vals alarm of toch niet ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Shaneenee, 13 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shaneenee

Shaneenee Lid

9 jun 2012
    94
    0
    0
    Hallo iedereen !

Ik moet het even kwijt hahah !

20 april ben ik ongesteld geworden , en gewoon op de dag dat ik moest beginnen met de pil ook begonnen . Nu is 2 dagen na dat ik de pil had opgeplakt ( ik gebruik de pleister pil ) is hij afgevallen en aangezien ik niet thuis was heb ik ook niet direct een nieuwe kunnen opplakken . Toen ik savonds thuis kwam heb ik hem opgeplakt !

Nu heb ik sinds enkele dagen heletijd het gevoel dat ik ongesteld moet worden en vlagen misselijk steeds terug kerende hoofdpijn elke dag !
    Afentoe duizelig , en zo afentoe pijnlijke borsten en tepels en dan weer niet .
    Nu heb ik donderdag de pleister verwijderd om te kijken of ik ongesteld word , en normaal word ik als ik donderdag de pleister afhaal zondag's ongesteld en ben het vandaag nog niet !

Mijn vriend en ik waren trouwens toch van plan om vanaf juni te gaan voor ons eerste kindje maar heb een gevoel dat ik al zwanger ben Ik wacht nog tot morgen of ik het word , en dan ga ik eens een testje doen ! Ben heeeeel zenuwachtig hihi

2. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Dat is inderdaad wel spannend zeg!
    Ben erg benieuwd :)
    Heb zelf geen ervaring met pleisters.

3. Shaneenee

Shaneenee Lid

9 jun 2012
    94
    0
    0

Jaa ik ook ! Maar ga er van uit dat ik mezelf gek aant maken ben hihi

4. Shaneenee

Shaneenee Lid

9 jun 2012
    94
    0
    0
    Vals alarm alweer ! Echt irritant ik ben ALTIJD optijd ongesteld en nu was me lichaam me weer aant pesten hihi ! Ben net ongesteld geworden ! Hahah ! Dus dan gaan we beginnen aan de laatste pil ronde en hopen dat het snel raak is ! !!! Xx

5. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    succes met het zwanger worden straks he, hoop dat t snel raak is:)

6. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Succes!!

7. Shaneenee

Shaneenee Lid

9 jun 2012
    94
    0
    0

Ooh wat aardig , dankjewel !

8. lana11

lana11 Lid