wie heeft dit ook gehad ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mari, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    ik ben vorig jaar gestopt met de pil, ik heb 9 maanden lang een regelmatige cyclus gehad. altijd op dag 37.
    maar nu opeens ben ik al meer als 2 weken overtijd en ben niet zwanger, ben al bij de gyn geweest maar die zij dat alles in orde was baarmoeder, eierstokken..
    ik snap er niks van

2. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Mijn cyclussen zijn altijd heel erg kort geweest, zoals je kunt zien onder mijn banner. Moet sinds 6 juli nog steeds ongesteld worden. Het schijnt dat je menstruaties kan overslaan. Ik zie dat ik 10 dagen geleden mijn eisprong heb gehad en daarvoor geen.

3. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    vervelend dan het wachten he, ik maakte me nooit geen zorgen omdat ik altijd wist dat ik op dag 37 ongi werd. maar nu ik het nog steeds niet ben begin ik me wel zorgen te maken.

4. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Als verder van binnen er goed uit ziet zou ik me niet teveel zorgen maken hoor. Met een negatest komen die :evil: vanzelf wel. Wanneer heb je voor het laatst getest?

5. saro

saro Lid

26 sep 2006
    63
    0
    0
    hoi hoii

ja ik ken dat ook heb ik ook gehad ben sins februari gestopt met de pil
    had vier maanden een regelmatige cycles en daarna was ik ineens 3 weken overtijd heel erg frusterend was dat en daarna bleef het onregelmatig nu is het nog niet helemaal normaal maar je vraagt je wel af wanneer je nou eens ongesteld gaat worden want dat wachten isniks

nou ik hoop dat het snel een andere wending aanneemt en dat je snel zwanger mag raken

groetjes saro

6. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    het wachten is inderdaad niks. een lichaam doet soms vreemde dingen, eerst ben ik het 9 maanden lang precies op dag 37 ( ongi) en zo ineens ben ik het niet meer. en ook niet zwanger...

7. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    is er verder niemand die dit mee heeft gemaakt? ben nu nog steeds niet ongi

8. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    Hoi Mari,

ik heb het ook gehad vorige maand. Altijd regelmatig ongesteld en ineens was ik 10 dagen over tijd. Al had ik al wel een positieve test gehad. Wat het kan zijn is dat je wel een bevruchting hebt gehad en geen innesteling..dan word je later ongesteld....heb je wel bloed laten testen al want sommige hebben pas na twee weken een positieve test....

Succes ermee

9. kuikie

kuikie Nieuw lid

6 mei 2007
    2
    0
    0
    Juf
    Heemskerk
    Ik ben in maart gestopt met de pil. De afgelopen 2 maanden is het net of mijn lichaam geintjes met me uithaalt. Dan ben ik bijvoorbeeld een week te laat en ga testen. Die test is negatief en 2 uur later wordt ik ongi. Afgelopen maand was ik 12 dagen te laat en hetzelfde geval. Erg vervelend, want je probeert niet teveel te hopen, maar ja, zo ontzettend laat voor mijn doen... Waarschijnlijk is het allemaal psychisch, dat ik pas ongesteld wordt als ik weet dat ik niet zwanger ben ofzo. Heeft iemand anders dit ook wel eens meegemaakt?

10. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    ik heb ook wel eens gehad dat ik ontzettend pijn in me borsten had en toen werd ik dus ongi.
    ik ben zeker weten niet zwanger, ik ben naar de gyn geweest voor een inwendige echo en heb me bloed laten prikken. maandag krijg ik de uitslag van het bloedonderzoek. ik ben inmiddels bijna 30 dagen overtijd

Deel Deze Pagina