hallo, Ik vroeg mij af wanneer je in de zwangerschap een zwangerschapsstreep krijgt. Weet iemand hier misschien meer van? Liefs Elena
Ja heel veel meiden wel ja. Die gaat ongeveer van de navel naar onderen toe. Hij is donkerder gekleurd. Bij mij is hij sinds kort pas weg..
Patroeschka hoe ver in de zwangerschap kreeg je die streep?als ik vragen mag. Het stomme is dat ik een duidelijke zwangerschapsstreep op mijn buik heb die doorloopt tot mijn navel, en ik ben niet eens zwanger (tenminste niet positief getest). Liefs Elena
Owh pas in de 15 of 16e week ofzo. En bij mij begon t zelfs bóven mn navel en schuin naar benee hahaha. Succes Elena!
hahaha wat raar zeg, dat ik dat nu dan heb hihihi slaat weer alles Bedankt voor je antwoord Liefs Elena
Ik ben 3 jaar geleden bevallen en heb hem nog steeds. Weet niet wanneer ik hem kreeg, niet op gelet eigenlijk
Heb altijd wel een vage streep daar gehad maar rond de 16e week van de zwangerschap begon die langzaam nog ietsjes donkerder te worden. Hij is nu nog niet weg bij mij (net als die lelijke donshaartjes daar op mijn buik)
Hoi Hoi Ik heb hem ook gehad en kreeg hem ongeveer in de 16e week. Hij is pas sinds een paar dagen weer weg. Liefs kim
Ik heb er een jaartje geleden 'onderzoek' naar gedaan, en blijkbaar zijn er echt wel meer dames die een duidelijke streep hebben, en nog nooit zwanger zijn geweest. Ik had/heb ze ook heel duidelijk, op een bepaald moment is ze me gaan opvallen terwijl ik de pil nog nam, pas maanden nadien was ik zwanger dus het had er niets mee te maken. Hopelijk is het voor jou wel goed nieuws . (Sommige vrouwen krijgen de streep wel al vroeg in de zwangerschap)
ik dacht pas op het eind, maar lang niet iedereen krijgt dat. Ik niet in elk geval. Ik begreep dat dat vaker voorkomt bij donker getinte mensen.
Ik heb hem in de 15e week van de zwangerschap gekregen. Hij liep toen tot mijn navel. Eerst was hij vrij licht, maar hij wordt nu steeds donkerder en loopt nu tot mijn borstbeen.
Tip: als je onder 'linea nigra' (of zwangerschapsstreep/lijn) zoekt vind je de eerste topics hierover, waar toen ook veel mensen gereageerd hebben