He meiden, Sorry dat ik weer een topic open over innesteling want er zijn er al zoveel maar wil mijn vraag toch even stellen en misschien dat iemand mij dan naar een anders topic kan sturen waar het antwoord staat vermeld. Volgens de calculator heb ik eigenlijk morgen mijn innesteldag maar had vandaag met afvegen een heeel klein bruin slijmsliertje. Ik natuurlijk meteen: oohh dat is mijn innesteling! 8) Misschien betekent het wel helemaal niks! Toch even mijn vraag of dit een teken van innesteling kan zijn of niet. Ik heb de 19e mijn NOD. Alvast bedankt lieve meiden! Liefs Farfan
hoi Farfan, Tja het zou kunnen volgens mij, maar ik heb hier heel veel gelezen over dat de ene het wel heeft bij innesteling en de andere weer niet! dus ik vrees dat je nog even geduld moet hebben. Ik had deze cyclus op dag 21 een beetje bruinig bloedverlies gehad en nog een paar dagen erna, en ook ik weet niet of dit nou een teken van innesteling is geweest, ben nu wel overtijd maar ja ik wacht het weer tot morgen af dus veel sterke met wachten en dan weet je het over een tijdje als het goed is
bruine afscheiding voor de periode van ongesteld worden wilt vaak betekenen dat het een innesteling is, omdat je niet zomaar spontaan kunt bloeden.. vooral niet in die periode, tenminste dat is tgeen wat ik daarover weet! ik heb het ook gehad! en ik was toen ook zwanger, maar helaas miskraam as you know!
He hoi, Bedankt, dat geeft me wel weer wat hoop, net met afvegen zat er piepklein roze afscheiding, maar echt wel heel klein. Ik hoop niet te veel want maby is het wel helemaal niks. Liefs farfan
ik had geen bruin, maar lichtrose en dat duurde zo'n anderhalve dag bij mij het wordt ook wel innestelingbloed genoemd tijdens het innestelen, kan er wat bloed vrijkomen
mmmm... nou bij was het bruin en echt meer een slijmsliertje en nu heb ik niks meer. Dus ik weet niet of dat wel met een innesteling te maken heeft, ik hoop natuurlijk van wel! Maar ja afwachten maar! Liefs Farfan
Hey farfan, Ik hoop van harte dat het innestelingsbloeding is geweest, maar ik moet je zeggen dat ik vorige week hetzelfde heb gehad als jij, en gisteren zijn helaas de gekomen.... Ik wil je de moed niet in de schoenen laten zinken want het kan bij jou natuurlijk wel een goed teken zijn, maar ik wilde je het toch even laten weten. Maar we gaan uiteraard uit van het goede! Heel veel succes en hou ons op de hoogte! Liefs, Lady79
Ik heb vandaag hetzelfde, iets roze bloed?! Maar pas over een week mijn nod! Misschien een innesteling?!
Ik had het ook 5 dagen voor mijn NOD. Ik werd ook niet ongesteld en hoopte dat het raak zou zijn. Schijnt dat ik een cyclus heb overgeslagen. Ben nu weer in afwachting.
Hi, ik snap er ook helemaal niks meer van,was 01-09 ongie,weet mijn cyclus niet ivm vorige zwangerschap,ik ben 28-06 bevallen van onze Merel*. Nu is het zo dat ik al een week ofzo buikpijn heb,vorige week wat bruine afscheiding en gister roze afscheiding,weet iemand wat dit is? @Farfan,weet je al iets meer of wacht je rustig af? Ik hoop dat iemand antwoord heeft voor mij.. \/ Dames succes allemaal,hoop dat er weer veel zwangere bij komen(ikke tuurlijk ook,haha). Liefs..D-x-
Het kan natuurlijk een innesteling zijn maar wacht gewoon rustig af al is dat moeilijk. Kan een innesteling ook alleen maar bruin op je onderbroekje komen en niet met afvegen? Succes allemaal!
Hoi meiden, Ben even een weekje op vakantie geweest en nu weer terug, even heerlijk uitgerust en mijn gedachten ergens anders... Tja, en ik weet nog steeds niks of ik zwanger ben of niet nog 3 dagen... Voel wel van alles maar daar geef ik liever geen aandacht aan anders heb ik weer hoop. Heb wel heel vaak last van steekjes in mijn onderbuik maar dat is het dan ook wel. Dus ik zal wel weer gewoon ongi worden, maar we zien wel. Cynthia: Ik denk dat je ook innestelingsbloed in je slipje kan krijgen en niet met afvegen hoor! Ik hou jullie op de hoogte meiden! Liefs Farfan