heej meiden ik heb blaasonsteking..en moet morgen met die medicijnen beginnen..maar vind het maar niks... staat in de bijsluiter iets van: Zover bekend kan hjet geen kwaad tijden de zwangerschap...zover bekend ...staat me nie aan..maar jah ik zal het toch moeten slikken.... en zijn er meiden die het hebben gehad en dan vaker trug krijgen? Xxx Sandra
ja ik heb het ook nu twee keer gehad ook tijdens mijn eerste zwangerschap had ik er last van,het schijnt dat je tijdens je zwangerschap daar vatbaarder voor bent. En die medicijnen kunnen echt geen kwaad,ik vraag het altijd nog een keer na bij de appotheek maar je hebt speciale antibiotica die in de zwangerschap gegeven kan worden,heb je toevallig ook amoxelinne(weet niet of ik het goed schrijf)gehad ik nu al twee keer. Groetjes jeslin
neeh hier staat: 'hou je vast he'haha: nitrofuranttoinemacrokristallijn sandoz 50 ja vind het maar niks..maar blaasonsteking heben en daar mee blijven lopen is helemaal niks haha.. dank je voor je reactie xxx
ik heb nou ook een blaasontstekking en zit sinds 2dagen aan de antibiotica en vind het ook helemaal niks elke keer als ik het in neem 3 keer per dag denk ik ik neem nou antibiotica in maar mijn kindje krijgt het ook maar er zijn heel veel vrouwen die het hebben gehad en de dokter schrijft het niet voor als het niet mag maar ik begrijp heel goed wat je bedoeld heb jij ook zo'n pil die je eerst in het water moet oplossen? liefs diane
Ik heb meerdere keren een blaasontsteking gehad tijdens mijn zwangerschap. Het is heel belangrijk dat je de antibiotica wel gebruikt.als je door blijft lopen met een blaasontsteking kun je vroegtijdige weeen krijgen. Dus gewoon luisteren naar je huisarts. Liefs Wendy
Hoi meis, Ik heb helaas ook een blaasonsteking....ik had er zelf niks van gemerkt eigenlijk omdat ik geen branderig gevoel had bij plassen ofzo. Maar tijdens je zwangerschap wordt het vaak niet goed opgemerkt. Wel heb ik veel harde buiken en oefenweeen. De vK zei dat ik voor de zekerheid mn urine kon laten controleren bij de huisarts, en het blijkt dus idd blaasontsteking te zijn.. Ik baal hier ook echt ontzettend van...ben ik 36 weken zwanger, moet ik alsnog medicijnen gaan slikken...maar heb het extra nagevraagd bij de apotheek ook en het kan dus echt geen kwaad..maarja, toch blijf ik (en mn mn ook) het vervelend vinden. Ik slik die medicijnen nu vanaf dinsdag. De harde buiken blijven gewoon aanhouden en oefenween ook nog soms... Ik wacht het maar af, ga dinsdag denk ik weer laten controleren of de blaasontsteking weg is, ik hoop het! Liefs Sylvia
Hoi, Hoe herkenden jullie dat je blaasontsteking had? Ik heb van die klachten die vanalles zouden kunnen zijn.
Heej meiden, Cranberrysap schijnt een goed alternatief te zijn. Ik weet niet of dit ook tijdens zwangerschap mag, dus check het even voor je begint. Ik heb vaak blaasontstekingen gehad en haat antibiotica, dus deed ik het zo. Je hebt extra vitamine C nodig. Maaarr, ik ben geen deskundige, dus vraag het a.u.b even na alvorens je start.
Branderig (heel naar) gevoel bij het uitplassen. Soms lage rugpijn, en raar gevoel in onderbuik, maar vooral het branderige gevoel.
Ik had juist geen/heel weinig branderig gevoel, maar wel een duidelijke ontsteking, die uiteindelijk in mijn nieren is getrokken en heel veel pijn heeft gedaan. Eigenlijk merkte ik in eerste instantie bijna niets: mijn urine rook een beetje raar en later die week moest ik ineens wat vaker plassen. Maar als je twijfelt, zou ik het meteen laten controleren. Dat gaat supersnel. Ik heb dat niet gedaan omdat ik dacht dat het wel los zou lopen (ik ben ook niet zwanger, dan is het ook een ander verhaal), maar heb er heel erg veel spijt van gehad.
Ik heb met 37 wkn ook blaasontsteking gehad. Had er zelf eigenlijk niets van gemerkt, maar kwam erachter omdat vk urine voor de 2de keer wilde onderzoeken op eiwitten (ivm vocht in enkels). Dag erna bij huisarts nogmaals laten onderzoeken en het bleek idd blaasontsteking. Ook ik dacht dat het met veel drinken wel weer weg zou gaan (heb dit nl wel vaker), maar in de zwangerschap blijkt dit toch iets anders te liggen. Huisarts vond behandeling noodzakelijk en heeft me verzekerd dat het absoluut geen kwaad kan voor de kleine (in bijsluiter stond ook; zover bekend...bla bla) Ik kreeg ook amoxicilline, wat volgens mijn vk ook het eerste middel is wat wordt gekozen bij zwangerschap? Heb daarnaast ook cranberrysap gedronken en blijf dit met regelmaat doen. Gelukkig ben ik er alweer vanaf. Suc6 en beterschap.
Ik heb vanochtend mijn urine ook naar de HA gebracht. Ik heb niet echt een branderig gevoel maar net of er de hele tijd iemand met een naalt zit te prikken. Ik heb eigenlijk geen idee of dit ook bij blaasontsteking hoort. Anders moeten we maar even verder zoeken.
Had jij ook last van bijwerkingen van die medicijnen? Ik heb deze namelijk ook gekregen en was wel benieuwd..
Had jij ook last van bijwerkingen van die medicijnen? Ik heb deze namelijk ook gekregen en was wel benieuwd.. _________________ ja ik had wel last van bijwerkingen namelijk diaree en maagpijn,heb nu twee keer een antibiotica gehad maar hoop dat het nu niet meer nodig is,ik dacht hoef ik niet meer aan die pil te denken moest ik 4 keer per dag nog een tabletje innemen. groetjes jeslin
hey, ik heb in de zwangerschap zeker 8 keer een blaasontsteking gehad..Dus ook 8 keer een kuur gehad... kon absoluut geen kwaad, en ik heb een gezond kereltje op de wereld gezet ... tis echt belangrijk zo'n kuur, want ik kreeg door de blaasontsteking ook weeen, en ben daardoor met 36 weken bevallen... Groetjes fay
Ja denk je dat je van de pil af bent.. hihi.. Nou ik moet zeggen ik schrok eigenlijk nogal van de evt. bijwerkingen. En er staat bij dat het eigenlijk altijd wel 1 van de bijwerkingen krijgt. Ik heb nu al 3 van die dingen op, en heb nog geen last maar goed dat komt ook pas na een dag of 2/3. Het is natuurlijk wel goed om wat te slikken maar het gaat rechtstreeks tegen mijn gevoel in..