Wie heeft dit ook (gehad)?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Allstars, 29 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allstars

Allstars Lid

10 dec 2016
    28
    5
    3
    NULL
    NULL
    Oké, ik ben even op zoek naar wat verhalen. Normaal gesproken heb ik een hele regelmatige cyclus van 25 dagen. Ik slik al jaren geen pil meer en het is nog nooit voorgekomen dat mijn cyclus langer is dan normaal. Tot nu.. Ik ben 3 dagen overtijd. De testen blijven toch negatief. Normaal heb ik een aantal dagen na mijn ei zere borsten die op de dag van mijn menstruatie opeens weg zijn. Nu begon de pijn in mijn borsten een dag voor of op de dag van mijn menstruatie, en ze doen echt 2 keer zo zeer als normaal! Daarnaast heb ik enorme rommelende darmen en had ik vanochtend zo'n vaag misselijk gevoel in mijn maag, wat ik herken van een vorige zwangerschap. En ik ben echt zo moeeee. Mijn lichaam doet zich zwanger voor.. Maar de testen zijn negatief. Als deze kwaaltjes van een zwangerschap zouden komen, zou ik toch 2 streepjes op de test moeten zien? Dan zou ik genoeg HCG moeten hebben lijkt me? Heeft iemand later positief getest?

Flamingo1990 vindt dit leuk.
  2. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Je klachten kunnen ook van progesteron komen. Waarschijnlijk een laat ei. Ik zou nog even een week afwachten, misschien dat je dan of positief test of ongesteld bent geworden. De duimen draaien voor een positieve test.

Allstars vindt dit leuk.
  3. Allstars

Allstars Lid

10 dec 2016
    28
    5
    3
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jouw berichtje! :rolleyes: Ik weet dat ik nog een weekje zou moeten afwachten.. Maar richting je NOD zijn al rampdagen, maar de dagen na NOD ook haha.

Ik ben benieuwd of er mensen zijn die een aantal dagen na NOD pas een positieve test hadden? En wanneer dan de 1e test gedaan werd?

4. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

21 aug 2017
    1.812
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Misschien is je NOD nog niet. Ben je zeker van je eisprong? Het kan zijn dat die bijvoorbeeld 5 dagen later was en dat je NOD ook 5 dagen opschuift. Misschien ben je wel zwanger maar dat je te vroeg bent met testen. Ik zou het nog even afwachten.
    En die klachten dat zegt niks idd. Kan allemaal progesteron zijn. Oh wat ben ik daardoor vaak gefopt hihi!

5. K00

K00 Niet meer actief

Ik dacht ook aan een latere eisprong.
    Met welke testen test je

Deel Deze Pagina