Yes het is dan (eindelijk) zo ver! Wij gaan voor een 4de kindje! Super blij mee, gisteren de laatste pil genomen. Wachten op mijn eerste menstruatie en dan ben ik heel benieuwd hoe lang en of het überhaupt gaat lukken. Zijn er nog meer mama's die voor een 4de kindje gaan?
Hier helemaal (nog) niet aan de orde: maar zo leuk!! Wat een fantastisch vooruitzicht! Is het de vorige keer snel gelukt zwanger te worden? Ik denk er vaak over na en hoewel een groot gezin me echt fantastisch lijkt, voelt het ook natuurlijk om na 2 of 3 te stoppen. Heel erg, maar met name vanwege de praktische zaken. 3 passen nog in onze auto, 4 niet. Voor een vierde moeten we bijbouwen of verhuizen want ze kunnen moeilijk allemaal op 1 kamer.. enz.
Wat een leuk nieuws. Spannende tijd voor de boeg dus Was je de voorgaande keren snel zwanger? Ik hoop dat het allemaal voorspoedig verloopt en je al snel een positieve test in handen zal hebben. Hier inmiddels al een half jaartje bezig voor een 4e kindje. Helaas valt het dit keer best tegen. De voorgaande keren was ik namelijk vrij snel zwanger. Wellicht heeft onze leeftijd ermee te maken (ouder geworden)? of het laatste half jaar met de pil (vaak onverklaarbaar bloedverlies gehad e.d.) heeft er echt een zooitje van gemaakt? Geen idee wat de reden ervan is.. Voor ons is het afwachten nu... eind volgende week kunnen we een testje wagen. Hopelijk is het raak. En anders nemen we een pauze van een maand of 4 denk ik. Even terug naar het 'normale' leventje en niet bezig zijn met het zwanger worden en zien we wel wat 2019 ons brengen zal.
Oja, in het zwanger worden clubs forum zit een topic met allemaal meiden die zwanger willen worden of zijn van een 4e kindje. Kom gezellig daar kletsen
Hier ook bezig voor een vierde kindje. Wij zitten inmiddels in de 4e ronde. Mijn NOD is maandag of dinsdag aanstaande. 2e ronde zwanger geweest, maar dit werd een miskraam. Hier alle drie de andere keren in de 2e ronde zwanger.. Heb deze ronde een heel goed gevoel, maar merk ook dat k bang ben voor eventuele teleurstelling. Wellicht ga k morgen een testje wagen, wetende dat het mss te vroeg is.
@Poolvos Bij de eerste in één keer zwanger, 2de na 6 maanden(miskraam), 3de 4 maanden en de laatste duurde 1,5 jaar! Dus geen peil op te trekken... Pfff haha ja over al die dingen hebben wij het vaak over gehad. Maarja voor alles is een oplossing, alleen zijn wij erg bang dat het geen 'gezond' kindje is.. want we hebben al 3 gezonde kinderen en straks is de 4de dat niet. Maar we kijken er dan ook weer zo tegenaan dat je kind altijd nog ziek kan worden, dat weet je nooit van te voren En inderdaad veel mensen stoppen bij 2 of 3 want dat is toch wel een beetje zoals het hoort Maar hoe heerlijk zeg, zo'n groot gezin! Ik hou ervan. En wie weet voor jou ook in de toekomst
@Mom86 Frustrerend dat het dan langer duurt.. ondanks dat het nog niet echt heel lang is, snap ik je wel. Toen ik zwanger probeerde te worden van ons 3de kindje duurde het 1,5 jaar! Gek werd ik ervan... ik hoop dus echt niet dat het weer zo lang gaat duren. Wel knap dat je een pauze gaat inlassen. Zie je dat dan niet als verspeelde maanden? Zo zag ik het heel erg, en wou ook echt geen pauze tussendoor. Hopelijk is er geen pauze nodig en heb je volgende week een positieve test! Leuk ik kom wel mee kletsen in het clubje
Spannend!! Hopelijk is het een positieve test. Balen (is nog zwak uitgedrukt maar mag niet schelden hier) van je miskraam.. Heb je dat al wel een beetje een plek kunnen geven?
Wat spannend! Ik ben in verwachting van nr 4. Alle 4 de keren meteen de eerste ronde raak geweest (wij moeten straks echt om goede anticonceptie gaan haha) Veel succes en hopelijk is het snel raak!
Ja tuurlijk zie ik et als verspilde maanden.. maar een evenement waar ik volgend jaar juni echt bij wil zijn speelt ook een rol. Echt erg.. ik weet het! Maar ook dat is belangrijk voor me. Dus een paar maanden pauze en vanaf december/januari gaan we er weer voor. Zwanger naar het evenement is prima, maar niet verder dan 20 weken (concert...staanplaatsen). Hoe dan ook hoop ik natuurlijk volgende week al goed nieuws te hebben. We wachten het af.
Inderdaad heel verschillend! Ben benieuwd of t snel zal gaan nu En wie weet wat onze toekomst brengt. Ik zou een groot gezin heeel leuk vinden
Wauw dat is echt geluk hebben! Gefeliciteerd met je zwangerschap, en succes nog even met de laatste loodjes
Wat leuk! Ik vind het heerlijk, een groot gezin. Succes en hopelijk snel zwanger van jullie 4e kindje!
Wij gaan ook voor onze vierde! Volgende week eisprong, dus ik ben benieuwd. Hier drie keer snel zwanger geraakt. Wel slaat soms de twijfel toe, hoewel ik er ook veel zin in heb. Het lijkt me erg druk, nieuwe auto en we moeten verbouwen....