Onzeker zwanger

Discussion in 'Zwangerschap' started by Siria, Jan 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Siria

Siria Niet meer actief

Hoi allemaal,
    Ik ben nieuw hier maar heb me eigenlijk aangemeld omdat ik een dringende vraag heb.

Ik ben nu 10 weken en 5 dagen zwanger. Ik heb nooit veel last gehad van symptomen, maar gevoelige borsten en misselijkheid toch wel. Nu heb ik sinds een week nergens meer last van. Mijn borsten zijn niet meer gevoelig, en misselijk ben ik ook niet meer geweest. Nu ben ik dus ontzettend ongerust.
    'Moet' je bloed verliezen als je rond de 10 weken een miskraam hebt gehad, en zou dat niet vanzelf eruit moeten komen? Of kan het ook zijn dat ik bij mijn volgende echo (12 weken) geen hartje hoor mócht het fout zitten?

Ik hoop op eerlijke antwoorden. Als je hetzelfde hebt gehad als ik nu heb, en een miskraam hebt gehad, zeg dat alsjeblieft gewoon eerlijk. Want ik word gék van deze onzekerheid..

2. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Ik weet het niet helemaal zeker maar ik meende dat je na 10 of 11 weken je eigen wat beter gaat voelen?
    Mijn schoonzusje heeft dr eigen heel beroerd gevoeld nu is ze ook 10 weken zwanger en ze voelt dr eigen al een stuk beter.

Als je een miskraam hebt gehad verlies je altijd bloed.

Misschien makkelijk gezegt dan gedaan, maar probeer je eigen niet zo druk te maken.

3. Siria

Siria Niet meer actief

Ja is dat zo? Ik dacht dat het minder worden van symptomen pas kwam met de 4 maanden.. Maar ook ik kan het mis hebben hoor! Zou juist wel goed uitkomen nou haha. Ik weet ook wel dat ik me heel druk maakt, maar het zit me gewoon echt niet lekker.. Laat me alsjeblieft 24/7 misselijk zijn! ;) Oke, die klop ik af..

Nog meer mensen met dezelfde ervaring?

Oeps sorry, ik zie nu dat dit topic in het verkeerde subforum staat! Mijn excuses.

4. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    4,849
    0
    0
    Meis, ik weet dat je het liefst een duidelijk atnwoord hebt, maar daar kan niemand je geven, denk ik. Het hoeft echt niets te betekenen. Bij de een verdwijnen de kwaaltjes na 10 weken en bij de ander na 16 weken. Elk lichaam is verschillend. En nee je hoeft niet altijd meteen bloed te verliezen als je een miskraam hebt gehad, somt komt het later. Maar daar hoef je nu niet vanuit te gaan.
    Er is dus weinig zinnigs over te zeggen, helaas. Maar je kunt zeker niet aan de hand van je kwaaltjes uitgaan van een goede of een slechte zwangerschap.
    Wacht je echo af. Als het goed is, hoef je niet meer lang te wachten, toch!

groetjes,
    Kiwi

Share This Page