Hallo iedereen.,ik zit met t volgende k val meteen met de deur in huis want weet t allemaal nie meer..Ik voel me ow zo zwanger..K ken t gevoel heb al een zoontje van volgende maand 8 jaar..Maar in ieder geval voel me zo misselijk als een hond de hele dag.,door me buik is voor mij gevoel gespannen me broeken beginnen te strak te zitten..Me borsten en me onderrug doet pijn..Maar volgens mijn berekening en een cyclus van 29 dagen zou ik nu in de 5e week zitten..Maar nu heb ik tog vanaf zaterdag tot gister (dinsdag) heel klein beetje bloed verloren was te veel voor een maandverbandje..Nu woensdag ben ik er vanaf heb ik geen bloed meer..Maar ben wel misselijker geworden..'s Avonds moet ik me knoop open maken van me broek..Ik weet alleen nie of ik er nu goed aan doe om tog een zwangerschaptest te doen.! En of t eigelijk wel nut heeft omdat ik nu net 1 dag helemaal nie meer vloed..Ik kan me ook nie echt meer herinerren of ik dit ook met me zoontje zn zwangerschap had..Dat ik de eerste maand gewoon nog beetje bloeding had..Wie herkent dit of heeft een tip voor mij..Alsjeblieft laat wat van je horen..Begin beetje onzeker te worden..Heel erg bedankt alvast.! Kussies Sumi Edit Moderator: Topic verplaatst naar zwanger worden. Kan je opletten dat je bij het starten van een topic een duidelijk titel hebt?