eisprong kramp

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Thal1980, 7 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thal1980

Thal1980 Lid

16 jun 2008
    22
    0
    0
    Noord-Holland
    hoi,

Ik heb al een tijdje last van kramp in mijn buik, nu zit ik in mijn vruchtbare periode, of heb ik hem bijna gehad (gezien aan het slijm) maar die steken in mijn buik blijven.
    Het voelt alsof er een baksteen in mijn buik ligt, dan weer een steek rechts boven in en dan voelt het weer als ongesteldheidskramp.
    Ik denk dat het iets met mijn eisprong is maar zijn er meer mensen die zolang (5 dagen) kramp hebben? of is dat helemaal niet mogelijk?

Groetjes,

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik heb altijd 2-3 dagen last.
    En dan als mn ei gesprongen is is het meteen over.
    Kan dus prima dat je 5 dagen last hebt hoor!

Maar als het heel erg pijn doet moet je het goed in de gaten houden en misschien even de dokter bellen. Dan kan het misschien iets anders zijn.

3. Thal1980

Thal1980 Lid

16 jun 2008
    22
    0
    0
    Noord-Holland
    Bedankt voor het antwoord! Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is geweest want mijn ovulatietesten waren op.
    Op maandagavond kreeg ik onwijs veel pijn in mijn buik :confused: echt niet fijn dus ik denk dat dat het geweest moet zijn.
    Nu is mijn temperatuur van 36,5 gestegen naar 37,0 dus volgens mij is dat wel een teken dat het geweest is.
    Ik heb nu alleen een ongesteldheids gevoel over gelukkig want ik werd gek van die kramp.
    :D

Deel Deze Pagina