Hallo dames, Mijn zuurgraad in mijn vagina is verstoord (mooi gezegd he ) Voordat ik zwanger was had ik hier wel vaker last van, ben er blijkbaar erg gevoelig voor. Helaas heb ik het nu weer. Veel afscheiding, is niet erg, maar het ruikt heel erg zuur. Vorige week is er een kweekje afgenomen en nu blijkt dat ik die bacterie weer heb. Het is niet erg, maar wel vervelend en ik twijfel nu of ik dat kuurtje van een dag zal nemen of juist niet, omdat ik zwanger ben. Mijn huisarts zegt dat ik het gewoon kan gebruiken als het echt nodig is.... Weet iemand of het uitzichzelf weer weggaat, ik moet vanmiddag de huisarts terugbellen. Maar die geur.... echt om flauw van te vallen. Kari
Dat had ik in de eerste weken van mijn eerste zwangerschap ook. Ook ik kreeg een of ander medicijn dat ik vaginaal moest inspuiten, maar het heeft wel geholpen, binnen drie dagen was ik er vanaf !
Hallo Kari, Kuurtje kan denk ik geen kwaad. Ik ben er ook heel gevoelig voor, maar sinds ik Lactacyd gebruik heb ik veel minder vaak infecties (normaal de gewone maar als het even de verkeerde kant op gaat, de "intensieve" variant - beide uitwendig overigens). Weet trouwens niet of dit ook voor bacterien geldt, bij mij is het meestal een schimmel. Vervelend he! Succes, Neeke
Hoi, Bedankt voor jullie reacties. Ik heb het kuurtje toch maar genomen. Huisarts zei dat het met mijn weerstand te maken had. Ik moest 4 tabletten in 1x innemen, volgens mijn huisarts was er niet bewezen dat het schadelijk zou zijn. Hoop dat ik er nu snel vanaf ben en het niet meer terugkrijg! Kari