Ons jochie gedraagt zich anders

Discussion in 'Baby en dreumes' started by adi, Nov 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. adi

adi Niet meer actief

Ik ben gewend aan allerlei soorten sprongetjes en fases hier in huis, maar dit is toch iets nieuws, en ik hoop da iemand het herkent.

Mijn zoontje is sinds gisteren ineens verandert van een drukke, ondeugende, aanhankelijke dreumes in een (heel) rustige jongen die de kat uit de boom kijkt, en ineens WEL accepteert dat ik zijn luier verschoon, zijn jas aantrek enz
    Daarnaast eet ie ineens minder dan normaal, bij hem is dit nog NOOIT voorgekomen. (behalve 2-daagse staking met 14-mnd). Maar dit kan ik nog volgen en maak me niet druk om.

Normaal reageert hij heel instictief, druk, sociaal, aanwezig.. ik weet niet hoe ik het anders moet beschrijven. Maar de laatste dagen kijkt ie ons echt aan alsof ie denkt 'mens, doe niet zo kinderachtig'

En vanochtend op het KDV, kwamen we binnen, en ging hij in een hoekje zitten en stil wezen !!! (dit gebeurt dus totaal NOOIT). En soms reageert ie ineens totaal ongeinteresseerd.
    Gisteravond met het badje: normaal spettert ie de hele badkamer vol, gister zat ik een beetje te zitten in bad en met zijn vinger het badeendje te aanraken.

Het is ineens een ander kind. heeft iemand ook ZULKE fases gehad? Zit hem iets dwars? Is dit normale gedragsverandering?
    Wat moet ik hiermee???

2. Ckialita

Ckialita Bekend lid

Jan 28, 2009
    993
    0
    0
    staat denk ik verkeerd... film, nieuws?

3. adi

adi Niet meer actief

ja, kan iemand deze verplaatsen naar baby en dreumes???

4. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Misschien zit er een griepje aan te komen en voelt hij zich niet lekker?

5. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Stilte voor de storm misschien?
    Ik ken het niet als dat mijn zoon dan ergens mee zit of zo....
    Gaat veel rond in zo'n koppie hoor.
    Misschien onder de indruk van sinterklaas en het gedoe eromheen?

6. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Inderdaad misschien wat veel indrukken opgedaan de laatste tijd? Ze worden zich wel steeds bewuster van veel dingen nu he, kan heel goed dat hij zich dingen gaat realiseren en er nog eens over nadenkt, ze een plekje probeert te geven of zo?

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zou denken dat ie niet lekker is of ziek gaat worden....

8. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Idd niet lekker in zijn vel? Ziekjes of ziek aan het worden?

9. adi

adi Niet meer actief

Oh meiden, dat hoop ik echt niet (ziek)....

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hmm, maak je borst maar vast nat! Ik durf er heel wat op te zetten, als hij ineens zo rustigjes is!

11. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Lenn had dat gisteren en eergisteren.. Gisteravond in bad heel rustig.. Wel wat spetteren maar niet zoals normaal.. En vanmorgen: Strontverkouden en flink last van zijn keel.. Normaal is hij dus ook behoorlijk druk en zit letterlijk nooit stil, maar nu wel..

Dus ik ben bang dat je nog wel eens pech kan hebben:(

12. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    2,378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Aaron heeft dit ook een keer gehad en werd inderdaad ziek erna :(.
    Hopelijk valt het mee voor Aldin of zitten we er allemaal flink naast.

13. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

Jan 3, 2008
    2,495
    0
    0
    Nadine had dit vlak voor haar verjaardag. Heel rustig was ze, veel te rustig! Ze zat maar te zitten - terwijl zitten altijd een héél vies woord is voor haar. Twee dagen na haar verjaardag werd ze flink ziek. Ze blééf maar spugen en diarree hebben. Heeft ongeveer een week geduurd, daarna was ze weer onze actieve, vrolijke, luidruchtige dreumes.

14. tulip

tulip Niet meer actief

adi, ik wil je niet teleurstellen, maar meestal zit er dan idd qua ziekte wat te wringen ofzo. Dat kan zich best pas na een paar dagen uiten.

15. adi

adi Niet meer actief

Phoe, alweer dan. We hebben net 2 (!) antibioticakuren achter de rug, hij had flinke oorontsteking die niet overging na 1 kuur, en daarna nog keelontsteking erbij.
    Zondag zijn we pas gestopt met de kuur.

Er kan toch niet weer zo snel iets zijn? :(
    Kan ie niet van slag zijn door zoveel antibiotica (14 dagen achter elkaar?)

Overigens is hij niet suf, heeft vandaag super gegeten, maar 'anders'. Hij zat vanavond twee auto's helemaal te ontleden, gewoon een kwartier GEZETEN (gewoon op zijn billen, doet ie anders nooit hahaha), en aan die auto's gepullikt. Normaal gooit ie er alleen maar mee.

Ik hoopte eigenlijk dat ie 'volwassener' is geworden hahahaha. Stom he?

16. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ik vrees ook dat hij ziek wordt Adi :( hier gaat het iig ook altijd op die manier!

17. suze30

suze30 Fanatiek lid

Jul 7, 2009
    2,188
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hij zou ziek kunnen worden, maar aan de andere kant als hij rustig een kwartier een auto zit te ontleden, zou ik zeggen mss zit hij in een andere fase nu?! mss is hij net uit de sprong en is andere dingen aan het 'ontdekken', ik hoop idd voor je dat,dat het is! ;)

18. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    2,378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Dat dacht ik inderdaad ook na je 2e bericht hierover.
    Misschien heeft hij iets nieuws ontdekt en is hij zo rustig omdat hij dit aan het verwerken is?

Ik hoop het voor je!

19. adi

adi Niet meer actief

Oh, hij loopt vandaag ineens hele stukken los !!!!!!

(ik had hier helemaal niet aan gedacht, totdat ik dit typte in jouw topic Boefjesmama).

Ik hoop zo dat ie nu daarmee bezig is. Van het weekend heeft opa op hem gepast, en ik kreeg achteraf te horen dat opa en Aldin de hele dag aan het lopen waren door de kamer. Misschien is ie daarmee bezig de laatste dagen?

Ik hoop het zo!!!

20. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

May 8, 2008
    9,079
    313
    83
    Female
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Ik help het je hopen :)

Share This Page