zoontje 8maanden, 2e bal niet gezakt!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Adorable, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Hoihoi,

mijn zoontje is bijna 8maanden, maar zijn 2e bal is niet gezakt, de ka kon hem ook niet vinden, nu afspraak maken voor Echo.

Is er iemand die dit ook heeft/gehad bij haar zoon en wat deden ze eraan?
    Ik heb niet veel info gekregen van de ka, alleen dat hij hem mssn niet eens heeft en als hij hem wel heeft ma hij zit te hoog ofzo dan moest er mssn een operatie gebeuren...

Ervaringen?

xxx

2. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Ja, helaas dezelfde ervaring. Bij de geboorte konden ze beide balletjes niet vinden en moesten we ook in allerijl naar het AMC en daar stond een genderteam klaar om te kijken of onze zoon ook wel echt van het mannelijk geslacht was, ondanks een aanwezige piemal en een balzakje. Gelukkig hebben ze bij de echo beide balletjes kunnen vinden en konden we een aantal maanden wachten om te kijken of ze alsnog zouden indalen.

Een balletje heeft de juiste weg gevonden, maar zijn andere balletje blijkt ergens een verkeerde afslag te hebben genomen.
    2 Weken geleden is hij dan ook geopereerd en hebben ze het balletje in zijn balzakje gebracht.

Operatie is helemaal goed verlopen en duurt ook maar ong. 3 kwartier.

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Bij mijn zoon waren ze beide niet ingedaald. Toen hij ruim 2 was is hij hieraan geopereerd(zijn zaadleiders waren te kort).
    Operatie was een dagopname.

4. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Heyhey dankjewel voor de reacties! Heeft jullie zoontje er veel last van gehad? En waar hebben ze zijn bal gevonden sanne? Xxx

5. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Zijn bal zat wel in de buurt van zijn balzakje in de richting van zijn lies. Ik zag het meeste op tegen 6 uur voor de operatie niet meer mogen eten aangezien we een lekkerbek hebben, maar ook dat heeft hij prima doorstaan. Zijn balzak is 1,5 week blauw/paars/rood geweest en was in de eerste dagen zo groot als een golfbal, maar hij had geen last. Alleen 2 daagjes wat verhoging/koorts, maar daarom krijg je ook het advies mee om 3 dagen na de operatie nog paracetamol te geven.

Het is mij reuze meegevallen.

Deel Deze Pagina