Goedkoop alternatief dyson airwrap

Discussie in 'De lounge' gestart door Ammie1984, 27 jul 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ammie1984

Ammie1984 Bekend lid

12 nov 2012
    778
    68
    28
    Wie weet een goed alternatief voor de dyson airwrap? Dochterlief zou er heel graag 1 willen. Ze heeft best dik haar. Tijd geleden bij Mall of the Netherlands haar haar laten doen met de dyson en ze had echt hele mooie krullen. Maar omdat haar haar zo dik en zwaar is zakt het na een tijd toch uit. Dus €600 ga ik er echt niet aan uitgeven.
    Heeft iemand ervaring met een alternatief/kloon van de dyson die net zo goed werkt?

2. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Ik heb de sharkflexstyle
    Werkt prima, merk wel dat de officiële dyson iets meer power heeft maar ik ben er verder zeer blij mee!

3. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Volgens mij is die flexshark het beste alternatief. Je merkt verschil, maar of dat het verschil in geld waard is kan je alleen zelf bepalen.

4. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.778
    1.131
    113
    Vrouw
    Mijn dochter en ik heb beide dik haar. Een collega heeft de Dyson en daarmee ons haar gedaan. Dat was mooi, maar dat zakte al snel uit. Ik vond het ook veel te duur, dus ik heb een nepperd via bol besteld. Die is ook gelijk weer retour gegaan want dat was binnen het uur al weg.

Ik krul onze haren met de stijltang. Werkt 100x beter en blijft wel een dag of 2-3 zitten :)

Deel Deze Pagina