Mijn vriendje heeft het eindelijk gevoeld :D

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chantal1984, 31 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hoi Hoi

Sorry maar ik moet het ff kwijt ik ben zo trots en blij ik kan wel janken :D

Mijn vriend heeft gisteren eindelijk de baby gevoeld ik ben nu bijna 29 weken zwanger en ik en mijn vriend vonden het best vervelend dat mijn vriend nog steeds niet had gevoeld maar gisteren had de kleine de hik dus je voelde telkens hele kleine schopjes en toen mijn vriend zijn handen er op legte gaf de kleine ineens een grote schop :) mijn vriend zei '' wat is dat nou " ik zei dat is nou je zoontje... Hij kreeg er tranen van in zijn ogen en hij wilde het liefste de hele nacht zo blijven liggen :D...

Sorry maar ik moest het echt ffies kwijt... Heeft jullie man of vriend de kleine al gevoeld? en wat was zijn reactie ? :D

2. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    ah wat vreselijk lief, krijg er ook tranen van in mijn ogen, geweldig meis!

3. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Lieeeeeeeeefffff! :)

De mijne (is niet echt m'n man, en ook niet de papa van deze baby) zit elke avond aan m'n buik, kijkt niet eens tv!
    En als de baby dan een schop geeft begint hij van "jah, ben je weer kwaad op me, moet ik weg? Lekker niet, ik blijf hier nog een beetje liggen, nah".

Zo schattig zoals hij meeleeft en naar de baby uitkijkt, ookal is het de zijne niet :oops:
    (zit ook af en toe in tranen zoals hij tegen de baby zit te vertellen over wat hij er allemaal mee wil gaan doen en zo)

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Duurde dan idd lang bij jullie eer ie t voelde. T is en blijft bijzonder hè! Geniet er allebei van!

5. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Wat lief zeg!

6. chantal1984

NOu weet je wat het is wij krijgen een eigenwijs zoontje ;) want zodra mijn vriend aan mijn buik zat stopte hij met schoppen... echt zo van hahahah je kan met toch lekker niet voelen.... maar zoals je ziet de aanhouder wint :D

7. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    owww, wat heerlijk zeg, zolief.
    Erg fijn dat hij het eindelijk heeft gevoeld. :)

8. Hester

Hester Niet meer actief

Mijn man heeft het ook al gevoeld en hij vond het een beetje gek :D

9. chantal1984

Het lijkt me ook heel gek voor een man zijnde want ja wij voelen het anders dan dat hij het voelt.... :D

10. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Oh leuk joh!

Mijn man heeft het ook al gevoeld. De kleine deed echt even goed z'n best om papa te laten weten dat hij er zat. :D

11. Niet meer actief

mijn man voelt het liever niet.. haha. ALs ik zeg Kijk mijn buik (als ze weer aan het breakdansen is in mijn buik), dan kijkt ie schuin eventjes. Maar voor hem hoeft dta niet zo hoor..

12. chantal1984

Echt niet.... Vind je dat niet jammer ?

13. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Mijn vriend is ook altijd heel erg emotioneel als hij zijn prinsesje voelt. Zo mooi om te zien.

14. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Mijn vriend heeft ons meisje al een aantal weken geleden gevoeld, maar toen geloofde hij het nog niet zo erg. Gisteravond weer en nu geloofd ie het denk ik echt wel. Moest mn adem gewoon inhouden anders zou ie denken dat ik het zelf deed, wel grappig!

Liefs,
    Duveldraakje

15. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Mijn man zegt wel eens...deed je dat niet zelf? hahahahahahah
    Vandaag ging hij met zijn oor op mijn buik..ff kijken of ie wat hoorde...en ja hoor..die uk schopte zijn pa 2 keer in zijn gezicht! hahahahahaha Lekker puh, moet je maar van zijn mama af blijven!

16. Friemeltje

Friemeltje Actief lid

2 jul 2006
    406
    1
    0
    Mijn man voelt ons ukkie nu al een week of 2 en vindt het geweldig..
    Nu kun je het af en toe ook al aan de buitenkant zien als ons Friemeltje beweegt..
    Dat vindt hij echt helemaal super..

17. Niet meer actief

Nee hoor, zo is hij nu eenmaal. Zo gaat het overigens ook met de zwangerschap. De meeste besluiten neem ik gewoon. Van het kopen van het wiegje, tot het regelen van de kraamzorg, tot kiezen van bevallingslocatie.

18. Niet meer actief

Nee hoor, zo is hij nu eenmaal. Zo gaat het overigens ook met de zwangerschap. De meeste besluiten neem ik gewoon. Van het kopen van het wiegje, tot het regelen van de kraamzorg, tot kiezen van bevallingslocatie.

19. chantal1984

Is wel lekker makkelijk want nou kan jij alles uitzoeken zoals jij het wilt ;) ... ik wou dat die van mij zo makkelijk was maar dat is af en toe net een vrouw in zijn doen en laten hahahahahaha :D

20. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik zelf voelde t al heel snel met 15 weken en mijn vriend heeft t met 16 weken gevoeld was echt heel toevallig :D
    nu voel ik t de hele dag door :confused:

Deel Deze Pagina