Goede tatto-shop omgeving Alkmaar/Schagen/Den Helder

Discussie in 'De lounge' gestart door mutsie79, 15 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Zo, ik ben er uit, ik ga een tattoo nemen!

Alleen, waar vind ik een goede tattoo shop?
    Wie weet er een goeie in bovengenoemde omgeving? En is er ook een wachtlijst en zo ja weten jullie hoe lang die ongeveer/meestal is?
    Ben echt een leek op tattoo gebied.(nog wel...:D).

2. Froggie

Froggie Actief lid

22 jul 2009
    284
    0
    16
    Stad van de Zon
    Hoi,

Ik heb verschillende tattoo's en in verschillen shops laten zetten. Mijn laatste, vorige week gezet, heb ik laten doen in Heerhugowaard bij Damada.

Ontzettend mooi gezet, mooie, nette, en schone zaak. Rustig personeel en ontzettend vakbekwaam. Ik ga nergens anders meer en wil en nog meer...

3. Humava

Humava Niet meer actief

Ik heb mijn tattoo laten zetten bij tattoo moby in kreileroord dat is vlakbij wieringerwerf. Ben heel tevreden met het resultaat.

Bekijk bijlage 344269

:)

Ik kon na 3 weken terecht. Hij tatoeëerd evt ook op woensdag in Alkmaar bij tattoo centre Alkmaar.

Foto zit wel op zn kant maar kan m niet draaien op mn mobiel.:)

4. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    Ik heb meerdere tattoo laten zetten door tattoo bas op de brakkeveld weg in den helder.
    Of hij nu een wacht lijst heeft weet ik niet maar de laatste keer dat ik bij hem was toen had hij een wachtlijst van een half jaar ongeveer.

Hij is echt super goed en heeft het daardoor ook heel druk vandaar die wacht lijst

5. Imensa

Imensa Niet meer actief

Stuur je even pb

6. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Eens met Tara. Heb ook al mijn tattoos daar gezet en echt super fijn en mooi gezet. Zwager heeft daar zijn Japanse sleeve laten zetten, 1 woord: wauw! Andere zwager ook een sleeve en mn eigen vent ook. Echt super mooi gedaan.

Tattoo bas uit den helder schijnt idd ook echt super te zijn maar wel een wachtlijst

7. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    Ja hij is ook onwijs goed,
    Maar ook super aardig en relaxd etc
    Idd een wachtlijst maar dat neem ik voor lief, liever een wachtlijst bij hem dan ergens anders gelijk terecht kunnen die een stuk minder goed is.

8. Imensa

Imensa Niet meer actief

nog even een paar foto's voor je

9. Humava

Humava Niet meer actief

mooi zeg!

10. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Bedankt voor de reacties sofar meiden, daar kan ik wat mee:).

En weten jullie ook hoe duur een kleine tattoo ongeveer is?
    Ongeveer zo groot dat'ie op je pols of enkel past zeg maar, geen hele grote ofzo.
    (ik weet ook nog steeds niet waar ik hem wil).

11. Humava

Humava Niet meer actief

Mijne was €140 maar die is wel in kleur. Een vriendin van mij heeft een kleine tribal op haar rug ik denk 8 cm ongeveer die was €90.

12. Flensje1979

Flensje1979 Actief lid

31 aug 2010
    130
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb de mijne ook bij hem laten zetten. En mijn vriend ook 1 door hem. Hij is erg profesioneel en weet wat hij doet.

13. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Flensje: aan welke prijs moet ik ongeveer denken bij hem? Is namelijk wel het dichtste bij, wel makkelijk;).

Deel Deze Pagina