Zo, ik ben er uit, ik ga een tattoo nemen! Alleen, waar vind ik een goede tattoo shop? Wie weet er een goeie in bovengenoemde omgeving? En is er ook een wachtlijst en zo ja weten jullie hoe lang die ongeveer/meestal is? Ben echt een leek op tattoo gebied.(nog wel...).
Hoi, Ik heb verschillende tattoo's en in verschillen shops laten zetten. Mijn laatste, vorige week gezet, heb ik laten doen in Heerhugowaard bij Damada. Ontzettend mooi gezet, mooie, nette, en schone zaak. Rustig personeel en ontzettend vakbekwaam. Ik ga nergens anders meer en wil en nog meer...
Ik heb mijn tattoo laten zetten bij tattoo moby in kreileroord dat is vlakbij wieringerwerf. Ben heel tevreden met het resultaat. Bekijk bijlage 344269 Ik kon na 3 weken terecht. Hij tatoeëerd evt ook op woensdag in Alkmaar bij tattoo centre Alkmaar. Foto zit wel op zn kant maar kan m niet draaien op mn mobiel.
Ik heb meerdere tattoo laten zetten door tattoo bas op de brakkeveld weg in den helder. Of hij nu een wacht lijst heeft weet ik niet maar de laatste keer dat ik bij hem was toen had hij een wachtlijst van een half jaar ongeveer. Hij is echt super goed en heeft het daardoor ook heel druk vandaar die wacht lijst
Eens met Tara. Heb ook al mijn tattoos daar gezet en echt super fijn en mooi gezet. Zwager heeft daar zijn Japanse sleeve laten zetten, 1 woord: wauw! Andere zwager ook een sleeve en mn eigen vent ook. Echt super mooi gedaan. Tattoo bas uit den helder schijnt idd ook echt super te zijn maar wel een wachtlijst
Ja hij is ook onwijs goed, Maar ook super aardig en relaxd etc Idd een wachtlijst maar dat neem ik voor lief, liever een wachtlijst bij hem dan ergens anders gelijk terecht kunnen die een stuk minder goed is.
Bedankt voor de reacties sofar meiden, daar kan ik wat mee. En weten jullie ook hoe duur een kleine tattoo ongeveer is? Ongeveer zo groot dat'ie op je pols of enkel past zeg maar, geen hele grote ofzo. (ik weet ook nog steeds niet waar ik hem wil).
Mijne was 140 maar die is wel in kleur. Een vriendin van mij heeft een kleine tribal op haar rug ik denk 8 cm ongeveer die was 90.
Ik heb de mijne ook bij hem laten zetten. En mijn vriend ook 1 door hem. Hij is erg profesioneel en weet wat hij doet.
Flensje: aan welke prijs moet ik ongeveer denken bij hem? Is namelijk wel het dichtste bij, wel makkelijk.