Ik ben nu al 7 dagen overtijd en heb de duivels nog niet gezien. Heb zaterdag een test gedaan; negatief. dan maar gelijk een paar nieuwe tests besteld, kan ik het van de week nog eens doen. Bij mijn vorige zwangerschap werd ook pas na 3 weken duidelijk dat ik zwanger was omdat mijn hcg niet hoog genoeg was. Na wat spannende weken met tests en bloedprikken kwam dan eindelijk het verlossende woord. Ben bang dat het nu weer die kant op zal gaan. Mijn cyclus is anders vrij stipt. Maar ja, we zitten ook nog maar in de 2e ronde dus wet het ook allemaal niet goed. Hou jullie op de hoogte! groetjes Nans
He nans Heb ook al 3 testen gedaan en ook allemaal negatief. Wordt er gek van of niet dan. Was ook altijd vrij stipt met mijn ongi maar begin nu na 13 dagen toch wel te twijfelen of ik dan toch dat hele kleine drupje bloed niet gewoon mijn ongi was al vond de ha het wel raar. Moet haar morgen weer bellen en dan zullen we wel zien wat ze zegt. Maar er is dus nog hoop als jij de vorige keer ook na 3 weken pas postief teste. Rond om ons heen vertelden al enkele mensen dat ze zwanger zijn en in juli uitgeteld en dan kijk ik mijn man aan van ach. Voor het zelfde geld is het bij ons ook zo ver of niet. Maar dan nog hebben ze toch net pos. getest als ze het nu al vertellen. (vroeg toch) Ik heb 5 nov mijn ei pas gehad (dit weet ik door de temp en door de pijn) dus vrij laat in het cyclus en moest de 14 ongi worden. Ik zal voor je duimen
Ja is inderdaad erg vervelend he! Maar er is echt mog wel hoop hoor, als je ziet wat ik vorige keer als resultaat had. heb jij al bloed laten prikken? Bij mijn werd toen duidelijk dat ik wel hcg in mijn bloed had maar niet veel, het was wel wat verhoogd. Na een paar dagen nog een test bij de huisarts en toen was het opeens wel duidelijk. Het kan raar gaan! Ik zal voor je duimen! en zo lang er niet veel bloedverlies is kan alles nog! Ik ga morgen nog maar eens testen. Als volgende week mijn ongi er nog niet is dan ga ik maar weer naar de huisarts. Mits de tests weer negatief geven natuurlijk.
He nans had de 14 de ongi moeten worden en heb de 16 de wat rozige vloed verloren. Daarna niets meer. Wel had ik de 18, 19 en 20 zon last van mijn schaambot (dit vertelde de dokter) en ben erg moe. VOlgens man ook stemmingswisselingen maar daar weet ik zelf niets van. Vandaag zou ik haar weer bellen en wat was het antwoord. Ach sommige mensen hebben een onregelmatig cyclus je bent nou eenmaal geen robot en zo achte de kans klein dat ik zwanger was. Terwijl ze vorige week bij een inwendig onderzoek aangaf dat de pijn of een late eisprong of een vroege zwangerschap was. Nou ik was zo boos vanmiddag dat ik van haar hoorde dat ik maar gewoon nog eventjes twee weken moest afwachten. Dat ik voor mij zelf heb besloten om haar gewoon niet meer te bellen ook al is er wel wat. Ze kan de pot op. Ik had echt het gevoel dat ze me niet serieus nam. En de vorige keer had ze het over bloed prikken maar vandaag vond ze dat niet nodig moest rustig wachten. Soms slaat je lichaam een keertje over zei ze. Als je mijn banner bekijkt is dat wel een beetje vreemd. Maar ik wacht nog even en anders dan maak ik gewoon een nieuwe banner vanaf 16 dan zal dat ietie pietie bloed wel mijn ongi geweest zijn. Die paar roze strepen. o ik ben nog boos als ik er aan denk. Maar ik zal voor je duimen.
Heb trouwens wel erg veel afscheiding. Vies om te zeggen maar gewoon erg veel en het is mega rekbaar. Dus toch voor de zekerheid maar klussen als die roze strepen wel mijn ongi waren.
hoi meiden, ik had vorig jaar pas na 10 dagen overtijd een licht kruis op de cb test... en weer een paar dagen een posi digi test. succes met wachten
je geeft weer een beetje hoop las net op de google (weet niet meer waar)dat er zelfs nog mensen na 7 weken pos. testen. Zijn er natuurlijk niet veel maar geeft een klein beetje hoop. Heb vandaag een zeer rommelende buik en een beetje ongi krampen (wel licht). Dus als ik dan toch niet zwanger ben laat dan die ongi maar komen
hallo even weer nieuws vanaf deze kant. De druk in mijn onderbuik en liezen wordt een beetje slimmer. En ben zo moe zo moe. Verder ben ik als ik in rokerige ruimtes ben zo ontzettend misselijk. Maar ik wacht hier rustig af
Hej, Nou dat is een lekkere huisarts zeg! Wat maakt het nou uit of ze je doorstuurt voor bloedonderzoek?! Ben je lekker mee dan. Ik blijf erbij, het kan allemaal nog hoor! En precies, een beetje klussen voor het geval dat kan ook geen kwaad toch! Ik heb gisteren weer een test gedaan en weer negatief. Ben wel nog steeds erg moe maar verder heb ik nergens last van. Ja mn borsten voelen wat opgezet maar ja, weet niet of dat echt zo is of dat ik denk dat dat zo is. Ik gooi er zondag nog een testje tegenaan en als die weer negatief is bel ik maandag naar de huisarts. Ik heb het natuurlijk wel al eerder zo gehad dus denk dat het weer bloedprikken wordt. We zullen zien. Het is maar goed dat we zo veel geduld hebben he! maar ik heb ook zoiets van als die dan toch moeten komen, kom dan maar op tijd ook! Succes weer en ik denk aan je!
Hallo dames, Ik ben inmiddels een dag of 7 a 8 overtijd en aan de ene kant wil ik die test doen, maar na bijna een jaar heel regelmatig ongesteld worden, was ik 3 maanden geleden ineens 13 dagen overtijd. Toen 3x getest, 3x negatief en mijn huisarts zei (ook) dat het heel gebruikelijk is dat je weleens een keertje 'overslaat'. Wat moet ik nou doen? Aan de ene kant wil ik duidelijkheid, aan de andere kant denk ik ... laten we nog maar even afwachten, straks word ik gewoon ongesteld ... zucht ...
Nou, bij mij zijn de vanochtend toch nog langs gekomen hoor. Maar ja, we gaan er weer fris tegenaan in de derde klusronde! Toch vind het wel een beetje jammer dat het nu toch nog niet raak is hoor. Was er toch wel redelijk van overtuigd dat ik zwanger was maar zo zie je maar weer; schijn bedriegt! Succes verder voor degene die nog gene duidelijkheid hebben! groetjes Nans
Ik zou nog even wachten met testen en als je op 14 dagen overtijd nog geen zekerheid hebt, toch nog maar effe langs de dokter gaan! groetjes Nans
jammer nans maar jij weet nu in iedergeval waar je tot aan toe bent. Een nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Da's echt balen! Weet je nog niets.... Heb je al eens testen via deze site besteld? Scheelt ene hoop in kosten. hier heb je er 3 voor nog geen 10 euro inclusief verzendkosten! Dat scheelt dan alweer he!? Ga je nog langs je huisarts?! Of laat je dat nu maar na wat ze vorige keer heeft gezegd? Succes verder! Groetjes Nans
Ik ga zeker nu nog niet naar de ha daar heb ik mijn buik wel vol van. Als ik de 19 dec nog niet ongi ben (is mijn volgende nod) dan bel ik wel voor een bloedonderzoek ofoz. En ik ga de sens. testen bestellen zijn nog goedkoper als deze. Ben gisteren middag misselijk geworden en is tot nu toe nog niet over heb al twee keer gespuugd. Maarja misschien ook gewoon buikgriep.
heb mijn banner maar veranderd heb gerekend dat dat kleine beetje rozig vloed mijn ongi was. Gisteren de sensitest besteld 6 voor nog geen 10 euro (incl) verzendskosten. SUper hoor Ben vanaf zondag al ziek, misselijk, moe, diaree. En nog steeds steekjes in mijn onderbuik. Zal wel al een hele tijd last hebben gehad van deze buikgriep.